“Virkelig god mad”
Anmeldelse af The Garden Restaurant

The Garden Restaurant
Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder, Store grupper, Forretningsmøder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt 21. juli 2018 fra mobile enheder

Virkelig god mad, vin og service og en fantastisk udsigt over Frigiliana og bjergene. Bestil bord i højsæsonen.

Tak, Christinakn

Anmeldt 7. juli 2018 fra mobile enheder

Super lækker mad. Vi fik de bedste forretter, moderne spansk tapas. Hovedretter med veltillavet tilbehør og god smag. Velsmagende og nært kød. Hyggeligt og med udsigt ud over Frigiliana og Nerja. Højt niveau. God service. Prøv endelig Sangria

1  Tak, GitteSN
Anmeldt 15. juni 2018 fra mobile enheder

Klart den bedste resturant i Frigiliana lidt mere rafineret end de andre ikke gastronomi med pænt og delikat

Tak, helle190
Anmeldt 22. august 2017 fra mobile enheder

Jeg kan uden tvivl anbefale dette sted som serverer mad i top klasse og som samtidig leverer god service og en skøn udsigt. Vi fik både foret, hovedret, dessert og kaffe og alt mad smagte fantastisk!

Tak, Sofie V
Anmeldt 5. august 2017 fra mobile enheder

Ikke fantastisk spansk mad, men god café mad hvor de vinder på udsigten. Nemt at bestille og imødekommende tjenere. Okay rimelig pris men ikke mad hvor man får en wauw oplevelse

Tak, Camilla R

Rejsende, der kiggede på The Garden Restaurant, kiggede også på

Frigiliana, Province of Malaga

Har du været i The Garden Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!