“Fantastisk”
Anmeldelse af The Garden Restaurant

The Garden Restaurant
Velegnet til: Forretningsmøder, Store grupper, Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt 8. september 2016 fra mobile enheder

Fantastisk betjening, skøn skøn mad - værd at vente på Pictorisk udsigt. Helt igennem dejlig Restaurent.

1  Tak, hjertelyd

Anmeldt 29. august 2016

Denne restaurant er klart et besøg værd. Vi havde bestilt bord i forvejen og fik derfor en fantastisk plads med udsigt udover Frigiliana. (De fleste borde har faktisk en god udsigt over byen - men skriv hellere en mail til restauranten for at være sikker). Menuen var relativt overskuelig og alle beskrivelserne fik tænderne til at løbe i vand. Det bedste var dog, at maden levede op til beskrivelserne og også til de gode reviews her på trustpilot. Det var virkelig et godt sted. Alle retterne bygger på relativt "almindelige" retter, men er tilberedt på nye og spændende måder, med opfindsomme krydderier og super gode råvarer. Man kan også se direkte ind i køkkenet, hvor kokkene står og tilberede maden. Det er altid et godt tegn. Desserten var også fantastisk - især deres bananasplit (hvilket lyder SUPER banalt, men den er tilberedt helt specielt med flamberede asiatiske bananer, som er ekstra smagfulde).

Tak, Mathias M
Anmeldt 21. juli 2016 fra mobile enheder

Intet mindre end fantastisk spansk mad med et tvist. Kødet var smagfuldt velhængt og som smør. Tilbehøret veltillavet og meget smagfuldt - her bruges gode råvarer og tid til tilberedningen, næsten som slow food. Betjeningen og udsigten over byen skal opleves. Vi blev anbefalet restauranten af en lokal.

Tak, Hendrik2670
Anmeldt 20. juli 2016 fra mobile enheder

The Garden Restaurant ligger fantastisk med udsigt ud over hele Frigiliana.
Vi var 2 familier (i alt 8 personer), som delte nogle tapas forretter og herefter valgte nogle forskellige hovedretter bl.a. en lækker Entrecote, som havde den helt rigtige smag og mørhed. Super god betjening med en meget opmærksom tjener som talrige gange spurgte om vi manglede noget og om alt var som det skulle være...
En madoplevelse i den dyre ende, men alle pengene værd og denne anmeldelse burde have fået 5 stjerner, men når der i løbet af aftenen går 5-6 herreløse katte rundt blandt spisende gæster, så vælger jeg at fjerne 1 stjerne.

Tak, PeterFDK
Anmeldt 24. maj 2016

God entrecote og helt fantastisk grillet lam, der aldrig har været i nærheden af en fryser.Venligt og opmærksomt personale. Kom tidligt eller bestil bord. Udsigten og stemningen er fantastisk.

Tak, Lisbeth W

Rejsende, der kiggede på The Garden Restaurant, kiggede også på

Frigiliana, Province of Malaga

Har du været i The Garden Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!