“God”

Zia Lola
nr. 50 af 473 Restauranter i Mijas
Køkkener: Italiensk
Anmeldt 29. januar 2020 fra mobile enheder

Har været her to gange. God betjening. Maden er god. Et besøg værd. Deres pizzaer og pasta retter er super

Tak, idan853

Anmeldt 5. juli 2018 fra mobile enheder

Vi var 12 til frokost og fik hurtig og venlig betjening. Maden kom hurtigt, var lækker og velsmagende. Det var muligt at lave ekstra tilvalg til pastaen og os der fik pizza fik varm lækker og sprød pizza. Hvis man ikke kan spise op er det muligt st tage pizza med som Take away

Dato for besøg: juli 2018
Tak, ChristaL1602
Anmeldt 19. januar 2018 fra mobile enheder

Vi har været her et antal gange i januar 2018. Altid mange mennesker, så god ide at bestille bord (og det kan trække lidt ved bordene ved vinduesdugen på denne årstid). Lukket mandage. Altid meget hjælpsomt personale og kort ventetid på maden. Bruchetta er standard som snack. Vi har prøvet rejecocktail med salat med æbler, flere slags pizza (husets version er klart den bedste men lidt peberet til 12 euro), pasta med svampe, fløde og oksekød, peberbøf (stor, mør og stegt perfekt som ønsket til 21 euro) og en række desserter til 4-5 euro og alt har været fremragende. Fint og økonomisk ok udvalg af italienske vine (fra ca 15 og op, 50 euro for den dyreste brunello), få spanske vin i 15-30 euro klassen. Husets Rueda til 2,80 euro glasset er super - og der er ikke sparet på det. Desværre den eneste restaurant i Puebla Aida området på denne tid. Men alt er helt fint, så man kommer gerne igen. Carlos I kommer i store, opvarmede glas til 6 euro.

Dato for besøg: januar 2018
Tak, 456larsp
Anmeldt 17. oktober 2017 fra mobile enheder

Virkelig lækkert italiensk mad
Husk at bestille bord - alt er optaget hver aften!
Portionerne er store, så man kan med fordel dele.
Hvis ikk man spiser det hele, får man tilbudt at få resten med hjem.
Fantastisk mad og service

Dato for besøg: oktober 2017
1  Tak, charlottesS7399HS
Anmeldt 2. oktober 2017 fra mobile enheder

pizza er med lækker sprød bund. Hvis der ikke plads i restauranten, kan man sidde ved et par borde foran og nyde drinks og bestille takeaway.

Dato for besøg: september 2017
Tak, deterhanne

Rejsende, der kiggede på Zia Lola, kiggede også på

Malaga, Costa del Sol
Mijas, Costa del Sol

Har du været i Zia Lola? Fortæl om dine oplevelser!