Anmeldt d. 8. marts 2017 fra mobile enheder

En super fin hotel-lejlighed, dejlig lys og med god plads og både opvasker, kaffemaskine og alt andet du skal bruge. Super hyggelig altan og godt poolområde med masser af liggestole. Personalet, både i receptionen, til rengøring osv var allesammen rigtigt venlige og smilende! Vi deltog i poolbingo et par gange hvilket var hyggeligt og med en god "vært" som gjorde sit til at det blev sjovt. En lidt større parkeringsplads kunne måske blive nødvendig i højsæson, men vi havde for det meste en plads, + for gratis parkering! Kunne også godt have brugt gratis WIFI. Det der også trækker lidt ned, er at det var dyrt at benytte fitnessrummet i forhold til hvor lidt udstyr der var. Men alt i alt en god oplevelse, hyggeligt og med smilende personale så tak for det!

Dato for ophold: marts 2017
Tak, Tanja J
Anmeldt d. 28. januar 2017

Vi kom derhen og fik tildelt en dejlig lille lejlighed dog uden udsigt eller andet. Gæstetallet på hotellet var lav derfor mener jeg at det sagtens kunne lade sig gøre at give os en bedre placeret lejlighed. Hotellets internet er elendigt, og koster 5.95Euro pr.24 timer. Derudover prøvede vi hotellets restaurant hvor priserne var høje til gennemsnitligt mad, og ved bestilling af den kendte spanske paella, fik vi at vide at den skulle bestilles 24 timer inden, hvilket var sjovt eftersom vi ankom et par timer inden. Ved benyttelse af hotellets indendørs pool kræves 10 Euro pr.dag, hvilket ikke burde kræves af gæsterne eftersom det er vinter season og den udendørs pool ikke kan benyttes i kulden. De ansatte er dog nogle meget snaksagelige og hjælpsomme ansatte. Rengøring forgår kun hver tredje dag på værelserne, det vil sige, er du der i 4 dage bliver lejligheden kun rengjort 1 gang (hvilket vi synes var for lidt). Hotellets placering er dog ikke så ring som vi havde læst på bedømmelserne inden vi tog afsted. Der er busser hver 30 min kun 5 min væk fra hotellet. Ellers er der bus lige foran hotellet som dog kun kører forbi 4 gange om dagen, men så er det vel bare med at arrangere sin tid efter det.

Dato for ophold: januar 2017
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Sally D
Anmeldt d. 6. august 2016

Vi kom til at bo i en rigtig dejlig lejlighed, med alt hvad der tilhører. Dejlig udsigt til pool fra altanen. Der var en rigtig god service mht. rengøring m.m.
Tæt på lejligheden finder man et lille supermarked. Ligeledes er der en fin restaurant.
Fra komplekser er der ikke langt til forskellige golfbaner.

Dato for ophold: februar 2016
Tak, lissin
Anmeldt d. 1. juni 2016

Meget fin lejlighed. Der er alt hvad der slal være - opvaskemaskine, vaskemaskine, microovn m m. Rigeligt service - samt rigtig fin rengøring. Alt i alt en god oplevelse.
På ressorter findes en fin restaurant, med mad til rimelige priser. Der EF ligeledes en swimmingpool udendørs såvel som indendørs ( opvarmet) fitniss ROM forefindes.

Værelsestip: Mod poolen.
Dato for ophold: februar 2016
1  Tak, lissin
Anmeldt d. 24. maj 2016 fra mobile enheder

stedet er som hotel egentlig meget lig andre steder, men stedet helt utrolig søde personale gør det til en fantastisk sted at være.
Restauranten som er engelsk inspireret er ligeledes virkelig god og skal helt sikkert prøves når man er her.
Vi havde 5 rigtig gode dage igen og det er helt sikkert ikke sidste gang vi kommer her.

Dato for ophold: maj 2016
Tak, Niels M