2 personer kigger på dette hotel
Fastlås den laveste pris fra disse websites
FindHotel
177 $
Hotels.com
Travelocity
Anmeldt d. 6. marts 2018

Værelserne er pænt store med en ganske rummelig seng. De fleste værelser har hel eller delvis havudsigt. Badeværelset var dog lidt træt. Selvom den øvrige del af hotellet løbende er blevet renoveret, fremstår badeværelset noget slidt. Gulvet havde stænk af maling fra loftet, så malerarbejdet er næppe udført af en fagmand. Der er rigelig skabsplads og masser af skuffer til fralægning af småting.
Restauranten er lys og rummelig. Det anbefales på det kraftigste at bestille bord, da der kun er plads til ca. halvdelen af hotellets gæster ad gangen. Køkkenet har et højt niveau og dette afspejles også i priserne. Gode vine.
Der er en hyggelig bar samt såvel indendørs som udendørs swimmingpool. Derudover Spa, sauna og dampbad. Der tilbydes wellnes. Parkering på privat P-plads nedenfor hotellet, men der er ikke tilstrækkeligt med pladser, så man risikerer sat skulle holde på gaden. Der er elevator og et godt Wifi, der dækker hele hotellet. Personalet er meget venlige og hjælpsomme.

Dato for ophold: februar 2018
Tak, 727lmo
Anmeldt d. 22. januar 2018

Virkelig dejligt hotel med en helt unik udsigt over havet. Personalet var altid venlige og service minded. Maden i restauranten er også rigtig dejlig både til morgenmad, frokost og aftensmad. Skønt sted.

Dato for ophold: januar 2018
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, TinaK712
Anmeldt d. 24. august 2017

Super dejligt hotel, boede der fra d. 21/8 i en uge, vi havde den skønneste udsigt, over Atlanterhavet. Værelserne var fine og det samme ar rengøringen, og der manglede ikke noget. Personalet var søde og hjælpsomme.

Dato for ophold: august 2017
Tak, Annette B
Anmeldt d. 5. august 2017

Fantastisk beliggenhed med smuk udsigt.Blev opgraderet til havudsigt med altan lige ud til klippekant.Super rengøring og venligt imødekommende personale.Lækker varierende morgenbuffet.Skøn pool,spa,sauna og varmtvandsbassin.Fredelige,velholdte og smukke omgivelser.Et hotel der ikke ligner noget andet vi har besøgt.Mange trapper,så det kræver du er ret mobil.Ingen støj fra trafik eller nattefester.
Hjertelig anbefaling herfra.

Værelsestip: Hvis du kan lide havlyde og nattefugle så vælg havudsigt.
Dato for ophold: juli 2017
1  Tak, hansenritasass
Anmeldt d. 15. august 2015 fra mobile enheder

Var på ferie med min dejlige kone. Havde ekstra valgt dette hotel da der ikke er er børne pool, undskyld , men vi vil gerne have lidt fri for skrig og skrål. Det er alle tiders hotel, fantastisk betjening, mad, er flot anrettet, personalet er fantastisk. Når man ligger ved poolen er der udsigt over Atlanterhavet, bare godt. Det er bare afslapning. Vi kommer igen.

Dato for ophold: august 2015
1  Tak, Niels K