“Mums!”

Køkkener: Italiensk, Pizza
Velegnet til: Romantisk, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 1. januar 2017 fra mobile enheder

Mums de laver velsmagende mad her!
Var her i sommers med min forlovede og vi fandt rent faktisk restauranten efter vi havde tjekket TripAdvisor.
Jeg fik en lækker krabbe ret.

Tak, Casper K

Anmeldt 1. august 2016 fra mobile enheder

Skønt sted i dejlige omgivelser. De har travlt, meget travlt og det virkede til at vores tjener var påvirket af det. Han var ikke tilstedeværende og desværre ikke særlig venlig eller opmærksom. Maden var dejlig, bestil gerne noget af deres veltilberedte fisk eller skaldyr.

Tak, TinaW2931
Anmeldt 24. juli 2016 fra mobile enheder

Spændende og pirrende fra første færd. Lækker appetizer med rå grøntsager i syrlig krydret mayo, og ikke mindst det bedste brød efter 3 uger i Jesolo. Lækker grillet fisketallerken, som vi valgte efter en utålmodig tjener 2 gange bad om vores bestilling (grænsende til det nedladne og uden nogen form for vejledning eller anbefalinger). Fik dertil grillede grøntsager og stegte kartofler med rosmarin. Det var lækkert, men ændrer ikke ved, vi kastede lange blikke efter de meget flot komponerede retter, andre gæster fik. Sluttede med fantastisk chokoladekage med appelsin og creme. Rigelig stor til at dele. Bestil i forvejen. Vi ventede 2 dage på at få bord.

Tak, Charlotte F
Anmeldt 20. juli 2016 fra mobile enheder

Rigtig lækker mad‚ ventede en 1/2 time på bord men det var ventetiden værd.
Store potioner og god huset vin
Vi fik 2 x Seefood risotto og 1 karaffel hvidvin
Pris 2 personer ca. 500‚- dk.

1  Tak, Brian L
Anmeldt 26. juli 2015

Glimrende restaurant. Meget travlt efter kl. 20. Vi var et selskab på 10 som alle fik pizza. Alle meget velsmagende og super lækre!

Tak, brianpR5095CZ

Rejsende, der kiggede på Ristorante Laguna, kiggede også på

Jesolo, Venedi (området)

Har du været i Ristorante Laguna? Fortæl om dine oplevelser!