“Familie restaurant besøg ”
Anmeldelse af Pinguino

Pinguino
nr. 1 af 11 Restauranter i Scala
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 10. juli 2017 fra mobile enheder

Her fik vi edermame en god bajer, alt maden kom ned med glans og servicen var dejlig.

Pastaen var frisk, pizzabunden var sprød alt i alt, en god aften. 10/10 IGN

1  Tak, Peter F

Anmeldt 14. september 2016 fra mobile enheder

Efter vi havde bestilt misto pasta/Gnocci og crepe, samt pizza - all to share, kom der straks en stor tallerken med frisk lavet bruchetta. Både pasta og pizza var super lækre. En af de bedste pizzabunde i lang tid. Kommer helt sikkert igen. Sluttede af med kaffe. Kun €26 - nåja, selvfølgelig en limochello til at køre hjem på.

Tak, Lars C. N
Anmeldt 3. september 2016 fra mobile enheder

Super lækker Pizza den bedste bund jeg har fået på en Pizza
Meget venligt personale den vil jeg besøge en anden gang

Tak, Jan og Susan H
Anmeldt 12. august 2016

Stedet har gode pastaretter og deres muslinger er lækre. Lokaler og betjening er ok, set i forhold til prisen. Deres pizzaer er ikke så gode. Spørg gerne efter deres hjemmelavede fennikellikør som alternativ til limocello

1  Tak, Lene R
Anmeldt 2. maj 2016 fra mobile enheder

Denne restaurant finder man ikke tilfældigt. Den skal anvises, for den gør ikke meget ud af sig selv. Men her serveres god italiensk mad, ikke mindst gode pizzaer, og betjeningen er elskværdig.

Tak, imtoft

Rejsende, der kiggede på Pinguino, kiggede også på

Har du været i Pinguino? Fortæl om dine oplevelser!