“Hyggelig stemning og dejlig mad”

Ristorante Pizzeria Giardiniello
Reservér med
Ristorante Pizzeria Giardiniello er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 1 af 27 Restauranter i Minori
Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 14. august 2018

Vi sad på gaden,da vi desværreikke havde bestilt bord - men OK, da der ikke var trafik på gaden.
Ville vælge at bestille bord i den meget hyggelige gårdhave hvis jeg kom igen.
Dejlig mad og god betjening.
Fair priser

Dato for besøg: august 2018
Tak, Karin K

Anmeldt 3. august 2018

Vi var 3 på ferie sammen og 2 af os har været her flere gange før og vi blev heller ikke skuffet denne gang. Der er mange skønne retter på A la Carte menuen og deres fiskeretter er meget efterspurgte. Vi spiste mad både fra A la Carte menuen og fra pizzakortet og der var intet at udsætte på hverken råvarer eller tilberedning, det var meget velsmagende. Pizzaerne er helt perfekte og med den bedste tomatsauce, jeg har smagt. Vi havde vores "egen" tjener, Antonio Jr. og han var den søde, galante og meget korrekte tjener så vi manglede aldrig noget.
Betjeningen er simpelthen fremragende og løfter besøgene til et meget højt niveau - Gode, glade madoplevelser i skønne omgivelser, gårdhaven er vidunderlig at sidde i - er du i Minori er et besøg på Giardiniello et MUST.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Charlotte K
Anmeldt 19. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi var en gruppe på 6 som besøgte Il Giardiniello. Vi fik forskellige retter som alle smagte dejligt. Lokaler og betjening var upåklagelige.
En lidt dyrere restaurant men besøget var pengene vært

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, geg2
Anmeldt 28. september 2017 fra mobile enheder

Vi er glade for at have besøgt Restaurant Il Giardiniello, for her spiser man godt, og personalet er meget opmærksomme på gæsterne. Fantastisk hyggelig gårdhave.

Dato for besøg: september 2017
Tak, smik2014
Anmeldt 3. august 2017 fra mobile enheder

Det var en stille mandag aften at vi endte på Il Giardiniello, men absolut et sted som vi vil tilbage til.
Restauranten ligger centralt i Minori, og betjeningen blev klaret af Hr. Amatto som sørgede for at vi alle fik en super oplevelse.

Priserne ligger i den dyre ende af skalaen, men det er absolut det værd, for smagen var ikke til at tage fejl af.
Friske råvarer og et godt udvalg af det lokale køkken.

Kommer meget gerne igen

Dato for besøg: august 2017
Tak, Williamaeroe

Rejsende, der kiggede på Ristorante Pizzeria Giardiniello, kiggede også på

Har du været i Ristorante Pizzeria Giardiniello? Fortæl om dine oplevelser!