“Lækker mad i hyggelige omgivelser”

Ristorante Pizzeria Giardiniello
Reservér med
Ristorante Pizzeria Giardiniello er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 2 af 27 Restauranter i Minori
Velegnet til: Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Romantisk, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 28. september 2017 fra mobile enheder

Vi er glade for at have besøgt Restaurant Il Giardiniello, for her spiser man godt, og personalet er meget opmærksomme på gæsterne. Fantastisk hyggelig gårdhave.

Tak, smik2014

Anmeldt 3. august 2017 fra mobile enheder

Det var en stille mandag aften at vi endte på Il Giardiniello, men absolut et sted som vi vil tilbage til.
Restauranten ligger centralt i Minori, og betjeningen blev klaret af Hr. Amatto som sørgede for at vi alle fik en super oplevelse.

Priserne ligger i den dyre ende af skalaen, men det er absolut det værd, for smagen var ikke til at tage fejl af.
Friske råvarer og et godt udvalg af det lokale køkken.

Kommer meget gerne igen

Tak, Williamaeroe
Anmeldt 30. juli 2017 fra mobile enheder

Meget høflig service, rigtigt god smagsoplevelse (specielt desserten og forretten) og flot godt vinkort. Kan kun anbefales.

Tak, Steffen12334
Anmeldt 29. september 2016 fra mobile enheder

Gourmetmad i den lille have. Vi følte os velkomne i den hyggelige atmosfære, trods for restaurantens status som gourmetrestaurant. Vi fik skøn hjemmelavet pasta med skaldyr, et glas dejlig vin til - til frokost. Acceptable priser, her er plads til alle!

Tak, Eva H
Anmeldt 2. juni 2016 fra mobile enheder

Vi fejrede 70 års fødselsdag og blev bestemt ikke skuffet. Dygtige og imødekommende tjenere. Nogle skulle have risotto, tjeneren anbefaler vi tager lidt forretter, da det tager tid at lave risotto. Det smagte fantastisk. Hyggeligt sted og rigtig god betjening, alle pengene værd:)

Tak, Helle J

Rejsende, der kiggede på Ristorante Pizzeria Giardiniello, kiggede også på

Har du været i Ristorante Pizzeria Giardiniello? Fortæl om dine oplevelser!