“Service i højsædet”
Anmeldelse af Gatz Tapas & Wein Bar

Gatz Tapas & Wein Bar
Anmeldt 1. februar 2018 fra mobile enheder

Tjeneren var fra første sekund imødekommende og professionel, hyggelige omgivelser og fantastisk god mad og vin!

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Chris L

Anmeldt 1. februar 2018 fra mobile enheder

En helt fantastisk oplevelse, maden var utrolig velsmagende, kano stemning. Rigtig god og dygtig tjener

Dato for besøg: februar 2018
Tak, nicolaij960
Anmeldt 18. januar 2018 fra mobile enheder

Den engagerede tjener anviste vores plads og med et ganske udemærket spisekort kunne vi så sætte tænderne i lidt forskelligt. Tataren med Beef var overkrydret hvilket ikke var nødvendigt for resten smagte ganske vidunderligt. En god oplevelse og bestemt en oase man bør besøge. Tak for mad.

Dato for besøg: januar 2018
1  Tak, 18uffek
Anmeldt 11. februar 2017 fra mobile enheder

På modsatte side er silver bullet der er det mest besøgte after ski sted. Men forinden så spis deres tapas her på Garz - det er lækkert og specielt kan anbefales deres "the classical tapas menu" hvor man får meget mad og kvalitet for pengene.

Service er helt i top

God appetit.

Dato for besøg: februar 2017
1  Tak, John H
Anmeldt 30. december 2016 fra mobile enheder

Super lækre steaks serveret med diverse saucer og tilbehør.
Dejlig uformel stemning på restauranten - god betjening.

Dato for besøg: december 2016
1  Tak, Kim K

Rejsende, der kiggede på Gatz Tapas & Wein Bar, kiggede også på

Bad Gastein, Salzburg

Har du været i Gatz Tapas & Wein Bar? Fortæl om dine oplevelser!