“Kan anbefales”

Goya Cafe Restaurant
nr. 18 af 292 Restauranter i Ko Chang
Køkkener: Thai
Anmeldt 20. marts 2018 fra mobile enheder

Lækkert og veltilberedt mad. God service. Smilende og imødekommende personale. Denne restaurant kan bestemt anbefales.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, Hellekeb

Anmeldt 12. marts 2018 fra mobile enheder

Hyggeligt lille sted. Heldigvis kom vi halv-tidligt mens der endnu var ledige borde. Sønnen i familien tog imod bestillinger, han var rigtig god til engelsk. Vi fik Panang Curry (det var lidt stærkt) og en anden lækker ret med ris til. Inkl. drikkevarer gav vi 580 baht.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, 213tiner
Anmeldt 13. november 2017 fra mobile enheder

Lille hyggelig restaurant med god thaimad. Der blev spurgt ind til hvor stærk vi ville have maden. Flot anretning på tallerkenen. Rimelig billigt

Dato for besøg: november 2017
Tak, 676clausn
Anmeldt 22. januar 2017 fra mobile enheder

Lille familie ejet sted. Maden er så fin og smager herligt. Originalt thaimad anrettet med overskud og finesse.
Vi var der en lørdag. Der var fuldt hus og familiens søn på omkring 9 år klarede tjenertjansen til UG. Han charmede alle.
Dog var der lang ventetid på maden!

Dato for besøg: januar 2017
Tak, Vibeke O
Anmeldt 30. december 2016 fra mobile enheder

Dette sted kan varmt anbefales. Meget hyggeligt stemning og maden er super! Dette sted skal prøves, hvis man er på Koh Chang og gerne vil have god Thai mad.

Dato for besøg: december 2016
Tak, Paolo M

Rejsende, der kiggede på Goya Cafe Restaurant, kiggede også på

Ko Chang, Trat Province

Har du været i Goya Cafe Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!