Kacha Resort & Spa, Koh Chang(Ko Chang)(Meget for pengene!)
54 $
  • Pool
Koh Chang Paradise Resort & Spa(Ko Chang)(Meget for pengene!)
69 $
42 $
Besparelsesbesked! 21 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 21 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 53 $ pr. overnatning.

The Emerald Cove Koh Chang(Ko Chang)(Meget for pengene!)
166 $
68 $
Agoda.com
148 $
  • Gratis parkering
Centara Koh Chang Tropicana Resort(Ko Chang)(Meget for pengene!)
94 $
  • Gratis parkering
KC Grande Resort & Spa(Ko Chang)
106 $
73 $
Trip.com
  • Gratis parkering
Sea View Koh Chang(Ko Chang)(Meget for pengene!)
189 $
  • Gratis parkering
AWA Resort(Ko Chang)(Meget for pengene!)
50 $
Agoda.com
  • Gratis parkering
The Dewa Koh Chang(Ko Chang)(Meget for pengene!)
71 $
113 $
98 $
Besparelsesbesked! 16 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 16 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 117 $ pr. overnatning.

Anmeldt for 24. oktober 2017 fra mobile enheder

Aana Resort & Spa er ikke mere end tre stjerner værd.
Morgenmaden er ret kedelig, omgivelserne er pæne men trænger restaurering, på vores værelse larmede vandpumpen til overboens jacuzzi flere timer i træk og der var myrer på værelset. Personalet er dog meget flinke og hjælpsomme.

Overnattede: oktober 2017, rejste med familie
1  Tak, Thomas S
Anmeldt for 9. december 2016

Havde 10 overnatninger på Aana efter en længere ferie i Thailand, hvor vi trængte til at slappe af. Valgte at bo midt på Koh Chang og valgte bl.a. hotellet p.g.a. anmeldelser om god morgenmadsbuffet og gratis transport til by og strand.

Pros:
Hyggelige omgivelser "ude i junglen". Vi boede i en af de små villaer tæt på Hilltop poolen.

Fint med gratis wifi.

God service at hente og bringe gæster til den private strand, hvis man ikke lige vil sejle i kajakkerne selv.
Dejligt med shuttle bus til White Sands - benyttede vi os en del af, men man kan sagtens tage song tao dertil, hvilket man også kan blive nødt til, hvis man ikke kan få det til at passe med de to daglige ture (kl. 10 til byen, kl. 13 hjem og kl. 17 til byen og kl. 20 hjem).

Generelt et rigtigt sødt personale - dog ikke så gode til engelsk (andet end i receptionen) - der ikke tager sig af "irriterende børn" (mit eget ;)), der render rundt til morgenmaden.

Cons:
Lidt mange insekter på værelset - især småbitte myrer, så man ikke kunne have noget som helst stående uden de invaderede tingene. (De gik f.eks. også i toiletsagerne!)
Jeg kan godt leve med gekkoerne udenfor, men helst ikke indenfor medmindre de er meget små (fik besøg af et par små men også en ret stor gekko, som nærmere var et stort firben).

Ville være fint med lidt bedre "blokering" ved dørene, så der ikke er så meget luft omkring. Især efter regnskyl kom der en del små og større sorte tusindben ind. De begyndte endda at kravle op af myggenettet til sengen. :/

Personalet burde måske lære lidt mere engelsk. Vi havde dog god kommunikation med et par af tjenerne i restauranten/ved morgenmaden.

Vi bad om at få pære skiftet foran villa - det nåede de aldrig at få gjort under vores ophold.
Vi manglede tit ekstra håndklæde/sæbe/små vaskeklude, som vi måtte bede om (var af sted med mand og 1 barn men fik konsekvent 2 stk.).

Morgenmadsbuffet er ok men ikke prangende - dog med personale, der kan lave omelet, scrambled eggs og små thailandske desserter.
Udvalget af mad er en blanding af varme retter (incl. bacon) og frugt og grønt, yoghurt, brød, croissanter (hvis man er hurtig). Desværre ingen mulighed for anden kaffe end sort kaffe + the - medmindre man betalte ekstra (så det ud til).

Ville have brugt spa, men opgav at finde en tid. Snakkede med dem i restauranten, da der ikke var andre i spaområdet de to gange jeg spurgte. Den lidt arrogante "ladyboy" lovede at give mig besked ("vi ringer til dit værelse"), når der var tid i spa - det skete aldrig, så jeg opgav.

Hvis vi kommer til Koh Chang igen, vælger vi nok ikke Aana på trods af det venlige personale og de hyggelige omgivelser.
Det ligger lidt længere ude, og ikke lige ved stranden (som dog ligger 5 min. derfra i båd).
Morgenmaden er vigtig for os, og den kunne sagtens forbedres.
Det var en skam at den store pool ikke blev færdig til brug. Så at den var åben én dag, hvorefter den blev tømt den næste for mere renovation, så den nåede vi ikke at bruge. Vi vidste godt at stranden ikke var helt tæt på, så derfor havde vi valgt hotel med flere pools.

• Overnattede: november 2016, rejste med familie
1  Tak, A-M V
Anmeldt for 6. december 2016 fra mobile enheder

Lækkert hotel flotte omgivelser lige ud til vandet. Lækkert stort værelse der er dejligt rent her og personalet er venlige og i mødekommende. Morgenmaden er supper lækker der er alt hvad man kan ønske sig.
Klart et besøg værdig

Overnattede: december 2016, rejste med familie
Tak, Bo J
Anmeldt for 3. december 2014

Vi ankom i starten af november, og havde næsten hele hotellet for os selv. Først skuffet og undrende, men fandt ud af at æsonen først rigtigt skydes igang i midten af november. Så vi nød hotellet og den flinke betjening fra personalet.

Hotellet er nok lidt nedslidt som fler andre har skrevet, men det gør bestemt ikke noget. Servicen var i top og der manglede ikke noget.

Værelsestip: Vælg gerne et af de lidt bedre værelser med egen "pool" på terressen. Det kan være ret så varmt i perioden, og det kan være en fordel at kunne svale sig i en minipool.
  • Overnattede: november 2014, rejste som par
2  Tak, R6664PDthomasm
Anmeldt for 25. oktober 2013

Vi blev skuffet da vi ankom,servicen var ikke som tidligere.Mange nye tjenere fra Cambodia som ikke kunne eller ville leve op tid tidligere standarter. Restauranten var dyr men ikke særlig god.
Beliggenheden er ok.rengøringen var også ok. Alt i alt en gennemsnits ferie her.

• Overnattede: april 2013, rejste som par
Tak, Per K