Rigtig god og venlig skrædder

Sony er meget imødekommende og taler super godt engelsk, så det er nemt at kommunikere med ham og... læs mere

Anmeldt d. 19. marts 2020
Hojmose
Herning, Danmark
Virkelig god skrædder

Sony taler super godt engelsk så det er nemt at kommunikere sig frem til det rigtige sæt. Super... læs mere

Anmeldt d. 21. februar 2020

Koh Chang Explorer
1 anmeldelse
fra 59,97 $
Anmeldt d. 31. december 2019

Kom i d fra gaden og blev mødt af top service. Alt forgik efter aftale og alt blev "bare" rettet til. Så jeg endte med to jakkesæt og fire skjorter som alt sidder perfekt. Stor tak til Sony

Dato for oplevelse: december 2019
1  Tak, ClausBroegger
Anmeldt d. 9. december 2019 fra mobile enheder

Vi var på koh chang , og fik syet nogle skjorter og shorts hos Sony . Han er utrolig behagelig at tale med , og laver et flot stykke arbejde . Vil til enhver tid bruge King tailor igen og anbefale andre at få lavet tøj hos ham.
Godt arbejde
Mikkel, Denmark

Dato for oplevelse: januar 2019
1  Tak, Mikkellund90
Anmeldt d. 5. maj 2019 fra mobile enheder

Fantastisk, venlig og professionel service.
Jeg købte en jakkesæt og det sidder perfekt! Anbefales 5/5 stjerner!

Dato for oplevelse: februar 2019
Tak, johanandersen
Anmeldt d. 6. marts 2019

Sony er bare fantastisk og yder en kæmpe god service.
Jeg er tidligere sælger og har haft en del jakkesæt på i min tid. De gange vi har besøgt Thailand har jeg fået syet enten hele jakkesæt, blazer og diverse skjorter
Denne gang skulle vi et nyt sted hen i Thailand og endte i Ko Chang. Anmeldelserne for King Tailor var gode, og derfor skulle vi besøge Sony i denne omgang.
Jeg slæbte min svoger med, som normalt ikke er så meget til jakkesæt m.m.
Min datter var også med, da hun skal konfirmeres næste år. Hun havde set noget i Danmark hun gerne ville købe.
Sony er både professionel og meget uformel hele vejen: Vi fik en god service, og mange gode råd.
Jeg fandt hurtigt frem til, hvad jeg skulle bruge, og det gjort min svoger også. I forhold til min datter, så kom han med det gode råd, at det hun havde set DK skulle hun købe, fremfor at finde det i Thailand. Rigtig godt tip.

Jeg købte 2 jakker og 5 skjorter til en fornuftig pris. Du kan sikkert finde det billigere i Bangkok eller andre steder, men husk at kvalitet følger prisen. De andre skrædder vi passerede på Ko Chang havde ikke samme udvalg og kvalitet.

Jeg ville uden tøven købe mine næste jakkesæt m.m. hos Sony og King Tailor

PS. han gemmer ens mål. Der med er det muligt, at bestille tøj og få det sendt til hjem til DK fra Thailand

Dato for oplevelse: februar 2019
2  Tak, jessmoeller
Anmeldt d. 4. februar 2019 fra mobile enheder

Vi besøgte King Tailor under vores ophold på Koh Chang, da vores datter rigtig gerne ville have syet en konfirmationskjole. Resultatet var perfekt. Hun fik hjælp og vejledning og fik syet lige præcis den kjole hun havde drømt om. Der var ingen problemer og alt var professionelt lige fra start til slut. Vi kan klart anbefale andre at besøge King Tailor, hvis I vil have kvalitet og professionelt skrædderarbejde.

Dato for oplevelse: januar 2019
2  Tak, Sanne L