“Der virker beskidt og sur mand”
Anmeldelse af Tamarin restaurant

Tamarin restaurant
nr. 26 af 278 Restauranter i Ko Chang
Køkkener: Amerikansk, Asiatisk, Fransk, Thai
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt for 15. februar 2018 fra mobile enheder

Vi spiste på stedet, men følte os godt nok ikke velkommen. Manden var sur, og blev irriteret på vores datter, der legede med det legetøj der stod fremme. Der var beskidt og uhygiejnisk, og vi spiser der aldrig igen. Allerede ved første øjekast synes vi at stedet så skummelt ud, men pga. De gode anmeldelser herinde, gav vi det et forsøg. Det eneste gode der er at sige er at maden var billig!

Tak, Lisa D

Anmeldt for 22. februar 2017 fra mobile enheder

Nok det bedste mad man kan få ved Bailan Bay. Maden er god uanset om du bestiller thai eller mexicansk. Børnevenlig restaurant. Sød betjening, dog kan man vente lidt lang tid på maden, som bestemt er værd at vente på. Pris niveau for en hovedret er mellem 80-250bath.
Vi spiste der 3 gange ud af 6 og det var super godt hver gang.

Tak, Gfiskers2014
Anmeldt for 13. august 2016 fra mobile enheder

Hyggelige omgivelser og dejlig velsmagende mad. Maden er billig og rigtig hurtigt klar og dejlig varm. Kan anbefales!

Tak, lillealina
Anmeldt for 20. december 2014 fra mobile enheder

Super lækker mad og billigt, alt imens børnene kan lege i sandkassen ;). Ligger lige på hovedgaden så nemt at finde for enhver !

Tak, Brian S
Anmeldt for 21. december 2013

Her er tale om en virkelig god madoplevelse.
Servicen var venlig og maden var rigtig god. Tempura grøntsagerne og rejerne kan klart anbefales.
Derudover var de klassiske Thai-retter (selvfølgelig) også gode.
De ligger meget lavt prismæssigt.
Mangler desværre høj stol til børn.

• Stemning
Tak, Kaptajnen

Rejsende, der kiggede på Tamarin restaurant, kiggede også på

Ko Chang, Trat Province

Har du været i Tamarin restaurant? Fortæl om dine oplevelser!