“Velsmagende græsk mad og god stemning ”

El Greco Lounge bar/Greek Restaurant
nr. 13 af 292 Restauranter i Ko Chang
Køkkener: Græsk, Thai
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 15. februar 2018 fra mobile enheder

El Greco er en super hyggelig græsk restaurant som ligger mit på molen. Maden er autentisk og afspejler at ejeren har rødder i Grækenland. Stemningen er super hyggelig og afslappet. Meget børnevenligt, da ejerens børn også leger i restauranten.
Deres desserter var rigtig gode, omend en smule dyre ift resten af menuen.
Lidt ærgerligt man ikke kan se solnedgangen, da restauranten ligger til den ‘forkerte’ side på molen.

Dato for besøg: februar 2018
1  Tak, 905katrinej

Anmeldt 11. februar 2017 fra mobile enheder

Et helt fantastisk sted at spise med stemning i topklasse. Afslappende atmosfære med god udsigt. Maden er super lækker! Helt klart et besøg værd - vi kommer tilbage hver gang vi besøger øen (og gerne mere end en gang!)

Dato for besøg: februar 2017
Tak, Larsemand
Anmeldt 23. januar 2017 fra mobile enheder

Dejligt med noget afveksling på en lang rejse i Thailand. Super god betjening og god mad.
Atmosfæren er helt fantastisk!

Dato for besøg: januar 2017
Tak, svendk2017
Anmeldt 2. april 2016 fra mobile enheder

Dejligt med ægte græsk mad efter 5 uger i Thailand. Super god service og rum til ungerne. Udsigt over vandet og hyggelig græsk stemning.

Dato for besøg: april 2016
Tak, Maibritt W
Anmeldt 18. februar 2016

Det virker helt skørt at sidde i Thailand og spise græsk. Maden er virkelig velsmagende og der er en god stemning. Udsigten er også fantastisk.

Dato for besøg: februar 2016
Tak, Merete_H_D

Rejsende, der kiggede på El Greco Lounge bar/Greek Restaurant, kiggede også på

Ko Chang, Trat Province
Ko Chang, Trat Province

Har du været i El Greco Lounge bar/Greek Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!