“Thai mad på en lidt pæn måde”
Anmeldelse af Tonsai Restaurant

Tonsai Restaurant
nr. 19 af 281 Restauranter i Ko Chang
Køkkener: Thai
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 18. april 2017 fra mobile enheder

Der er dug på bordene som er rene, stofserviet, vand kommer i glas flaske og ikke i typisk plastflaske, der tales godt engelsk. maden var første dag vi var der fantastisk, anden gang noget smagløst, efter min mening. De prøver at skille sig ud fra de andre steder lykkes delvist på grund af de 2 aftner vi spiste der kan der kun gives 3 stjerner, første aften kunne vi godt have givet 4.

Tak, gittenj

Anmeldt 26. marts 2017 fra mobile enheder

Det her sted er intet mindre end forfærdeligt.
- Overtilberedt kylling
- Tørre ris
- Tørt brød fra dagen før (det virkede ihvertfald sådan)

Jeg forstår slet ikke at dette sted er ratet så godt.

Tak, b100w
Anmeldt 26. marts 2017 fra mobile enheder

Vi tog ind og spiste på denne da stedet har fået fode anmeldelser men vi var slemt skuffet. Kylling spydet var så tørt at jeg dårligt kunne spise det og resten var smagsløst. Lad vær at bruge en aften her.

Tak, Mette P
Anmeldt 25. december 2015 fra mobile enheder

Vi var på denne restaurant en enkelt gang mens vi var i Thailand. En ok oplevelse, dog ikke meget anderledes end det gængse thaimad som fås alle andre steder

Tak, Jenna S
Anmeldt 14. marts 2014

Vi har været begejstret for deres curry, samt et par skønne salater, en pomelosalat og en grøn mangosalat. Deres kaffe og frugtshake er bestemt også godkendt.

Tak, Brian C

Rejsende, der kiggede på Tonsai Restaurant, kiggede også på

Har du været i Tonsai Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!