“Super lækkert Mexicansk mad.”
Anmeldelse af Barrio Bonito

Barrio Bonito
Køkkener: Mexicansk
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 25. februar 2018 fra mobile enheder

Virkelig lækkert veltilberet mad, perfekt krydret. Super service.Kan varmt anbefales. Det bedste mad vi fik på Koh Chang..

Tak, Kent K

Anmeldt 20. februar 2018 fra mobile enheder

Ok mad. God betjening. Maden kom på samme tid. Men maden i sig selv er ikke speciel god. Thai maden man finder på Hovedgaden er bedre

Tak, Trine P
Anmeldt 31. januar 2018

Det her sted skal bare prøves, vi endte med at være her 3 gange på vores ferie. Det er noget af det bedste mexicanske mad jeg har fået (dog ikke være i mexico)
God service, bevares der var enkelte svipsere hvor der blev glemt en øl men venlig betjening og godt humør

Tak, Sigge-2307
Anmeldt 30. december 2017 fra mobile enheder

Barrio Bonito laver fantastisk mexicansk mad og super gode drinks. Der er mange retter der ikke er på normale vestlige mexicanske restauranter, så det er også et godt sted at prøve noget nyt.

1  Tak, chris_mikes
Anmeldt 13. november 2017 fra mobile enheder

Mexicansk mad i Thailand ? Ja tak !
Dejlig vel tillader mad. God opmærksom betjening fra den franske ejer.

Tak, Claus N

Rejsende, der kiggede på Barrio Bonito, kiggede også på

Ko Chang, Trat Province

Ko Chang, Trat Province

Har du været i Barrio Bonito? Fortæl om dine oplevelser!