“Ny ejer! Undgå dette sted”
Anmeldelse af Saffron on the Sea

Saffron on the Sea
nr. 25 af 281 Restauranter i Ko Chang
Køkkener: Thai
Velegnet til: Lokalt køkken, Romantisk, Særlige lejligheder, Familier med børn
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Frokost, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 6. januar 2017 fra mobile enheder

Har tidligere besøgt stedet og har fået god mad og betjening. Med nye ejere at det ikke et besøg værd, glemte først en forret som vi aldrig fik og så også en hovedret, hvorefter vi forlod stedet, og det mad vi fik serveret var direkte rædselsfuldt. Skån jer selv for en dårlig oplevelse, HOLD JER VÆK,!!

Tak, janbachdk

Anmeldt 5. maj 2016

En lille restaurant, hvor de fleste borde er under åben himmel. Fantastisk velsmagende og velanrettet mad til særdeles rimelige priser. Venlig betjening. Flere borde er lige ved strandkanten, hvor mad sidder rigtig godt for udsigt til solnedgangen.

Tak, Inge J
Anmeldt 3. december 2015 fra mobile enheder

Det var en glæde at komme tilbage til denne restaurant og se at den levede i bedste velgående - der var endda foretaget vedligeholdelse - kom ca halv 6 og nyd solnedgangen med en cocktail - de er yderst velsmagende - så til maden - den er absolut i en klasse for sig selv - dine smagssansen bliver virkelig udfordret her og oplevelsen er så intens at du næppe glemmer det - og selv når du betaler smiler du stadig - for det er ret beskedent !

1  Tak, Karen S
Anmeldt 3. december 2014

igen besøgte vi Saffron on the Sea. Maden nydes både med sjæl og øje. Alt er meget veltilrettelagt , og de kan noget helt specielt med at arrangerer maden. Bare det at sidde lige så stille, og finde nye dufte,og smag. Selv den mindste ret kommer på et palmeblad. Maden smager super godt, og udsigten lige ved vandet. Betjeningen er meget venlig.

Tak, Karen S
Anmeldt 17. januar 2014

Kan kun anbefales! dejlig frisk mad, god pris og fantastisk beliggenhed, man skal dog lige være opmærksom på hvornår de har lukket. Har som regel lukket en dag om ugen og det varierer åbentbart lidt hvilken. Også god morgenmad/brunch/frokost!

• Stemning
Tak, Thea F

Rejsende, der kiggede på Saffron on the Sea, kiggede også på

Ko Chang, Trat Province

Ko Chang, Trat Province

Har du været i Saffron on the Sea? Fortæl om dine oplevelser!