“Fremragende sushi. God betjening.”
Anmeldelse af Sushi Amore

Sushi Amore
Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Fremragende sushi. God betjening. Restauranten ser ikke ud af noget udefra, men der er en god og hyggelig stemning på restauranten.

Tak, Peter L

Anmeldt 22. april 2019 fra mobile enheder

Sushi Amore er er ganske udemærket bud på en aften med sushi. Kvaliteten er i top og betjeningen er ret hurtig. Vi er to voksne og to store børe og fik lidt supper og nogle dumplings til forret. Derefter ca. 40 stykker sushi til hovedret, og kun hende på 15 år havde plads til en brownie med is til dessert, da deres sushi stykker er ret store.
Hvidvinen beregnet til sushi kan godt anbefales.
Vores tjener påstod dog at vi havde fået vores 4 stk Nigiri og at de var på den anretning vi havde fået først, sjovt nok var den heller ikke på billedet men kom selvfølgelig efterfølgende. De sluttede af med en flot dessert til fødselsdagsbarnet med fyrværkeri og sang, rigtig god afslutning og tak for det Sushi Amore.

Dato for besøg: april 2019
Tak, 365ren_g
Anmeldt 20. april 2019 fra mobile enheder

Restauranten er ikke så stor, men tag ikke fejl. Man skal minimum bestille dagen før, hvis man vil være sikker på et bord. Virkelig god service og fantastik lækkert Sushi. Vi fik en starter og en likør til slut på husets regning. Kan varmt anbefales til Sushi elskere

Dato for besøg: april 2019
Tak, Marmich12
Anmeldt 10. januar 2019 fra mobile enheder

Dejlig, frisk sushi, superb boblende
vin, behagelig og professionel betjening - hvad kan man mere ønske sig?

Dato for besøg: januar 2019
Tak, 537rikkea
Anmeldt 23. juli 2018 fra mobile enheder

Super hyggeligt god betjening. Normalt skal man huske at bestille bord. Der er ikke så mange pladser men vi var heldige. Menu kort på engelsk og spansk. Pris er rimeligt og meget høj standart. Helt klart et besøg værd.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, larsm830

Rejsende, der kiggede på Sushi Amore, kiggede også på

Arona, Tenerife

Playa de las Americas, Arona

Har du været i Sushi Amore? Fortæl om dine oplevelser!