Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Lækkert!”

Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Restaurantoplysninger
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Dejlig mad, dejlig beliggenhed og vigtigst af alt - fantastisk personale! Går meget op i god service. Byens bedste vandpiber udbydes også :-) Helt sikkert et besøg værd! Vi var der 5 ud af 7 aftener.. Man får bare lyst til at komme igen! 👍👍 Jamil - ejeren af restauranten er dygtig!

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Philip O
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldelser (482)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

14-18 af 482 anmeldelser

Anmeldt 22. marts 2015

Rigtig hyggligt sted og god mad og flinke tjenere, vi spiser der ofte flere gange på en uge når vi besøger Tenerife.
Tjenerne er rigtig flinke Libanesere som har været der i mange år.
Dejlig udsigt ud til gadelivet

Dato for besøg: marts 2015
Tak, birgit p
Anmeldt 21. februar 2015

Fantastisk oplevelse. Mange spændende retter. Gode priser, fin venlig servering.
Pas på de sparer ikke på krydderierne. Absolut et besøg værd.

Dato for besøg: januar 2015
    • Stemning
1  Tak, Allan B
Anmeldt 23. august 2013

Maden smagte godt, men ikke noget ud over det sædvanlige. Var stadig sulten da jeg gik derfra. Betjeningen var heller ikke noget at råbe hurra for..

Dato for besøg: august 2013
Tak, Mike T
Anmeldt 2. juli 2012

vi var 3 gange på en uge for at spise den lækre libanesiske mad på balkonen.
Sønen Ali sørgede for en uforglemmelig oplevelse af nærvær og præsentation af de forskellige retter vi fik. Han skaffede os en dejlig flaske ferskenvin samt rødvin vi kunne tage med hjem.
Det var mere service end vi havde forventet.
Karin Limkilde

Dato for besøg: juni 2012
    • Stemning
Tak, Karin l

Rejsende, der kiggede på Balkonen, kiggede også på

Arona, Tenerife
Playa de las Americas, Arona

Har du været i Balkonen? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilføj billeder

Ejere: Hvad er jeres holdning til sagen?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Indtægter påvirker de oplevelser, der er fremhævede på denne side, få flere oplysninger.