“" Første og sidste gang"”
Anmeldelse af Mamma Rosa

Mamma Rosa
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 5. april 2016

Et hyggeligt og pænt sted med en meget serviceminded betjening, hvis tjenere virkede meget professionelle, men skindet bedrager, fordi det var det eneste, som var godt ved det sted, hvor det sammen med den prangende anretning af retterne så langt ud af mere end, det var. Dvs. at det skulle ligne kvalitet i stedet for kvantitet. Det var ingen af delene - maden var en stor kulinarisk skuffelse! Jeg bestilte dagens fisk (Atlanterhavs fisk) til 19.50 Euro; den dyreste fisk på menu kortet. Det var en tam og tør fornemmelse at spise et ensomt liggende stykke grillet fisk på en stor tallerken uden sovs eller andet tilsvarende, dog ved siden af på tallerkenen lå en enkelt skive rå gulerod og en kvart rå umoden tomat. Ved siden af på en lille tallerken fik jeg 5 små trillende, udkogte og tørre kanariske kartofler. Til dessert fik jeg figner i køleskabskoldt lage af en meget ringe smag, ligesom man kan købe det på dåse i et supermarked. Min mand fik et stykke oksekød med kartoffelmosrand ligeledes af pulverstandardsmag som fra et supermarked til 19.50 Euro, dog med sovs til, forsøgt flot anrettet på et træspækbræt. Jeg lagde mærke til, at kartoffelmosen var standard tilbehør til alt det kød, der blev serveret i restauranten. Til dessert fik min mand en sunday is med et enkelt lille stykke vaffel oveni, hvis kunstige jordbærissmag var dårligere den fabrikssmag, som fås i supermarkeder og som burgerkæder tilsvarende forsøger at ramme bedre!

Tak, Allan G

Anmeldt 25. december 2015 fra mobile enheder

Rigtigt hyggelig restaurant med rolige omgivelser og god atmosfære, tilbagetrukket fra de andre restauranter. Fint menu kort med masser at vælge imellem.
Særdeles god og høflig betjening.

Tak, Jørgen N
Anmeldt 13. december 2015

´Vores 4. gang på Tenerife, senest i 2005, og vi har være på Mama Rosa adskillige gange, og har været meget tilfredse, men denne gang skuffede de. Maden var gennemsnitlig og jeg fik ikke det, som menukortet lovede. Når retten beskrives med det fulde tilbehør, er det ikke iorden, at erstatte dele af retten med noget andet uden at gøre opmærksom på det. Jeg bestilte fisk - havbars med rejer og kammuslinger - og fik en ubestemmelig fisk, overhældt med en sauce, der smagte præcis som den hummersuppe, jeg havde fået til forret, hvilket gjorde, at jeg ikke kunne smage fisken og med 2 rejer og 4 muslinger, fjernet fra skallen, så jeg ikke kunne se eller smage, hvilken type det var, men det var netop ikke kammuslinger, som jo er en hel speciel lækker musling - vi spiste ikke på Mama Rosa mere på dén ferie.
Til gengæld er der intet at udsætte på betjeningen - den var, som vi altid har oplevet den, opmærksom og meget professionel.

Tak, Charlotte K
Anmeldt 13. september 2015 fra mobile enheder

Snyd ikke dig selv for dette dejlige sted. Lækker mad til rigtig gode priser. Jeg fik en plankebøf med kartoffelmos og min kæreste fik en spaghetti carbonara. Begge dejlige måltider der mættede. Til hhv 7,95€ og 12,95€. Jeg er sikker på at havne vi bestilt noget dyrere og købt mere, havde det sikkert også blevet en tand bedre. Men til vores hurtigere enkle besøg, er det 4 stjerner værd. Det er godt gemt væk fra vejen og som det ses på billedet oser stedet af stemning. Et rigtig godt sted det varmt kan anbefales for god kvalitet til en god pris og langt væk fra de mange kedelige spisesteder som ligger på stribe.

Tak, Niels N
Anmeldt 7. januar 2015

Vi spiste på Mamma Rosa tre gange, også nytårsaften. Maden var veltillavet og de fleste retter er velkomponerede. Der var enkelte kiksere undervejs, men ikke flere end vi så tit oplever.
Betjeningen var venlig og serviceminded. Lokalerne er mere hyggelige, end man normalt oplever på disse kanter.
Vi kommer helt sikkert gerne igen!

1  Tak, Golfentusiasten

Rejsende, der kiggede på Mamma Rosa, kiggede også på

Playa de las Americas, Tenerife

Har du været i Mamma Rosa? Fortæl om dine oplevelser!