“Dejlig perle med hyggelige omgivelser”
Anmeldelse af Mamma Rosa

Mamma Rosa
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt for 25. december 2015 fra mobile enheder

Rigtigt hyggelig restaurant med rolige omgivelser og god atmosfære, tilbagetrukket fra de andre restauranter. Fint menu kort med masser at vælge imellem.
Særdeles god og høflig betjening.

Tak, Jørgen N

Anmeldt for 13. december 2015

´Vores 4. gang på Tenerife, senest i 2005, og vi har være på Mama Rosa adskillige gange, og har været meget tilfredse, men denne gang skuffede de. Maden var gennemsnitlig og jeg fik ikke det, som menukortet lovede. Når retten beskrives med det fulde tilbehør, er det ikke iorden, at erstatte dele af retten med noget andet uden at gøre opmærksom på det. Jeg bestilte fisk - havbars med rejer og kammuslinger - og fik en ubestemmelig fisk, overhældt med en sauce, der smagte præcis som den hummersuppe, jeg havde fået til forret, hvilket gjorde, at jeg ikke kunne smage fisken og med 2 rejer og 4 muslinger, fjernet fra skallen, så jeg ikke kunne se eller smage, hvilken type det var, men det var netop ikke kammuslinger, som jo er en hel speciel lækker musling - vi spiste ikke på Mama Rosa mere på dén ferie.
Til gengæld er der intet at udsætte på betjeningen - den var, som vi altid har oplevet den, opmærksom og meget professionel.

Tak, Charlotte K
Anmeldt for 13. september 2015 fra mobile enheder

Snyd ikke dig selv for dette dejlige sted. Lækker mad til rigtig gode priser. Jeg fik en plankebøf med kartoffelmos og min kæreste fik en spaghetti carbonara. Begge dejlige måltider der mættede. Til hhv 7,95€ og 12,95€. Jeg er sikker på at havne vi bestilt noget dyrere og købt mere, havde det sikkert også blevet en tand bedre. Men til vores hurtigere enkle besøg, er det 4 stjerner værd. Det er godt gemt væk fra vejen og som det ses på billedet oser stedet af stemning. Et rigtig godt sted det varmt kan anbefales for god kvalitet til en god pris og langt væk fra de mange kedelige spisesteder som ligger på stribe.

Tak, Niels N
Anmeldt for 7. januar 2015

Vi spiste på Mamma Rosa tre gange, også nytårsaften. Maden var veltillavet og de fleste retter er velkomponerede. Der var enkelte kiksere undervejs, men ikke flere end vi så tit oplever.
Betjeningen var venlig og serviceminded. Lokalerne er mere hyggelige, end man normalt oplever på disse kanter.
Vi kommer helt sikkert gerne igen!

1  Tak, Golfentusiasten
Anmeldt for 25. juni 2014

Det smagte rigtig godt vi var fem personer og ville alle have entrecote bøf men de havde kun til fire bøffer så det var et minus og deres pomfritter var næsten ikke stegt så det var endnu et minus men deres bøffer var kæmpe store så det var et plus.

• Stemning
Tak, Tobias M

Rejsende, der kiggede på Mamma Rosa, kiggede også på

Playa de las Americas, Tenerife

Har du været i Mamma Rosa? Fortæl om dine oplevelser!