“Et uspoleret godt sted”

Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt for 13. september 2015 fra mobile enheder

Snyd ikke dig selv for dette dejlige sted. Lækker mad til rigtig gode priser. Jeg fik en plankebøf med kartoffelmos og min kæreste fik en spaghetti carbonara. Begge dejlige måltider der mættede. Til hhv 7,95€ og 12,95€. Jeg er sikker på at havne vi bestilt noget dyrere og købt mere, havde det sikkert også blevet en tand bedre. Men til vores hurtigere enkle besøg, er det 4 stjerner værd. Det er godt gemt væk fra vejen og som det ses på billedet oser stedet af stemning. Et rigtig godt sted det varmt kan anbefales for god kvalitet til en god pris og langt væk fra de mange kedelige spisesteder som ligger på stribe.

Tak, Niels N

Anmeldt for 7. januar 2015

Vi spiste på Mamma Rosa tre gange, også nytårsaften. Maden var veltillavet og de fleste retter er velkomponerede. Der var enkelte kiksere undervejs, men ikke flere end vi så tit oplever.
Betjeningen var venlig og serviceminded. Lokalerne er mere hyggelige, end man normalt oplever på disse kanter.
Vi kommer helt sikkert gerne igen!

1  Tak, Golfentusiasten
Anmeldt for 25. juni 2014

Det smagte rigtig godt vi var fem personer og ville alle have entrecote bøf men de havde kun til fire bøffer så det var et minus og deres pomfritter var næsten ikke stegt så det var endnu et minus men deres bøffer var kæmpe store så det var et plus.

Tak, Tobias M
Anmeldt for 27. februar 2014

Min hustru og jeg besøgte Mama Rosa første gang for et par år siden og nu her igen i jan. 2014. Maden er fortsat god og priserne er rimelige. Tjenerne er venlige og kompetente. Restauranten kan anbefales.

Tak, arneBramming
Anmeldt for 6. marts 2013

ved at jeg og mine 2 voksne børn var rundt omkring i playa las americas og spise på flere restauranter fandt vi Mamma Rosa som det mest lækre sted at spise fantastiske gode bøffer ligeså med betjeningen.Skal man have kvaliteter så er vi enige om at anbefale denne restaurant.
Jytte

Tak, Jytte H

Rejsende, der kiggede på Mamma Rosa, kiggede også på

Playa de las Americas, Tenerife

Har du været i Mamma Rosa? Fortæl om dine oplevelser!