Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kontakt overnatningsstedet angående kapacitet.
Der er lignende hoteller med ledige værelser.
Se alle
Michael J

Dejligt hotel.

Anmeldelse af H10 Conquistador
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 22. mar. 2023fra mobile enheder
Venlig og imødekommende personale. Lækkert med kaffebar , flere spisesteder og perfekte drinks😋
Fine værelser. Vi boede med havudsigt og ud til vejen med meget lidt støj, vi sov med døren åben og var ikke generet.
Hyggeligt område med strand og boardwalk🏄‍♀️
Det er et hotel der er værd at genbesøge.
Dato for ophold: marts 2023
Rejsetype: Rejste som par
Problemer med denne anmeldelse?
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Daniela Dorta, Atención al cliente/recepción hos H10 Conquistador, svarede på denne anmeldelse
Svarede 24. mar. 2023
Kære Michael J,

Mange tak fordi du valgte os til at nyde din ferie på Tenerife.

Vi er glade for, at du nød vores vidunderlige beliggenhed og udsigt, og vi sætter stor pris på dine venlige kommentarer om vores personale.

Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage i fremtiden,

Hilsner fra hele H10 Conquistador teamet.
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Visningen af bookingtilbud for hver ejendom tager højde for den kompensation, som vi har modtaget fra vores partnere. De viste priser kan variere afhængigt af værelsestyper. De viste priser er de lavest tilgængelige, svarende til den billigste værelsestype, der er til rådighed, og som leveres fra vores partnere på tidspunktet for brugerens søgning.
Hoteller i nærheden
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    1.701 kr.
  • Algotels
0.6 km fra H10 Conquistador
Gratis wi-fi
Gratis parkering
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    1.538 kr.
  • Algotels
0.3 km fra H10 Conquistador
Pool
Udendørs pool
  • Booking.com
  • Official Site
    1.869 kr.
  • Algotels
0.6 km fra H10 Conquistador
Gratis wi-fi
Gratis parkering
  • Hotels.com
  • Official Site
    1.521 kr.
  • Trip.com
0.5 km fra H10 Conquistador
Gratis wi-fi
Gratis parkering
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    995 kr.
  • Expedia.com
    1.086 kr.
1.4 km fra H10 Conquistador
Gratis wi-fi
Pool
Pool - outdoor
  • Official Site
  • ZenHotels.com
    1.206 kr.
  • Hotels.com
0.8 km fra H10 Conquistador
Udendørs pool
Vis flere hoteller i Playa de las Americas
Anmeldelser (8.781)
Filtrer anmeldelser
8.781 resultater
Medlemsvurdering
4.975
2.343
910
340
213
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
4.975
2.343
910
340
213
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 8.781 anmeldelser
Anmeldt d. 11. december 2022 fra mobile enheder

Havde bestilt “all inclusive” og det viste sig at være mod forventningerne, på billeder ser alt lækkert og frisk ud men virkligheden var anderledes. Værelset var lille på trods af bestilt til 3 personer og med havudsigt var det et lille 2 personers med en ekstra opredning. Alt ovenstående er på trods af der var betalt en høj pris for ferien. Personalet var høflige og behageligt. Vi kommer ikke tilbage til dette hotel.

Dato for ophold: december 2022
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, Thomas R
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Daniela Dorta, Atención al cliente/recepción hos H10 Conquistador, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. december 2022

Kære Thomas R,

Mange tak for din anmeldelse og for at dele dine indtryk af vores hotel.

Vi beklager oprigtigt, at vores buffet ikke var, som du havde forventet. Vi forsøger som altid at have muligheder, der tilfredsstiller alle gæster af alle nationaliteter, der besøger os.

Med hensyn til værelset vil vi gerne forklare, at vi tilbyder forskellige muligheder for alle budgetter og familier. Vi tilbyder ikke 3-personersværelser, men kun dobbeltværelser med plads til 3 personer med en ekstra seng. Derfor vil du aldrig se triple-værelser i vores katalog eller på vores hjemmeside. Der er familier, som ikke har noget imod at bruge et dobbeltværelse til tre personer. Andre familier beslutter sig for at booke et juniorværelse, som er et større værelse og kan benyttes af op til tre voksne eller to voksne og to børn.

På den anden side sætter vi stor pris på din venlige kommentar om vores personale.

Vi håber, at du vil overveje at besøge os igen, og hvis det er tilfældet, så tøv ikke med at kontakte os, så hjælper vi dig gerne med at vælge et værelse, der passer bedst til dine behov.

Endnu en gang tak for din anmeldelse og feedback,

Hilsner fra hele H10 Conquistador-holdet.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 21. juli 2022 fra mobile enheder

Super fint hotel med god service og massere af muligheder for underholdning i form af aktiviteter med guider, områder med bordtennis pool og andet. Rigtig fine solsengen og forskellige slags pools. God central placering med promenade ud til havet lige uden for døren.

Dato for ophold: juli 2022
Rejsetype: Rejste som par
Tak, Tobias T
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Daniela Dorta, Atención al cliente/recepción hos H10 Conquistador, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. august 2022

Kære Tobias T,

Mange tak, fordi du valgte os til din ferie, og tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse på TripAdvisor.

Vi er meget glade for at høre, at du nød dit ophold, vores faciliteter, vores service og vores beliggenhed.

Endnu en gang tak fordi du delte det på TripAdvisor.

Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage i fremtiden,

Hilsner fra hele H10 Conquistador.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 28. december 2019

Vi valgte H10 conquistador, fordi vi har haft vidunderlige oplevelser på to andre h10 hoteller på henholdsvis Lanzarote og Grand Canaria, men her blev vi fælt skuffede. Alt, var på et langt ringere niveau end på de to andre hoteller. Maden var virkeligt ringe i restauranten og vi har sjældent fået så kedelig mad på et all inclusive ophold. Vi prøvede at booke bord i den italienske restant og spiste der to dage - begge gange en rigtig dårlig madoplevelse. Tjenerne var dog fantastiske. Vi prøvede også at booke bord på Sakura, men der var kun åbent torsdag og fredag og selvfølgelig var alt booket, selvom vi forsøgte at booke direkte efter vores indtjekning på hotellet. Vi havde fået et værelse med den mest fantastiske udsigt over poolen og havet og var superglade - lige til vi opdagede, at al underholdning startede nede ved poolen kl. 11 og fortsatte hele dagen og aftenen, kun afbrudt af enkelte pauser ind imellem. Larmen fra musikken var så høj, at der ikke var mulighed for at gå tidligt i seng eller tage en middagslur, selvom altandøren var lukket. På grund af larmen var det også umuligt, at læse en bog ved poolen. Det var heller ikke særligt hyggeligt at spise på den amerikanske restaurant i poolområdet, for når underholdningen startede var det svært at gennemføre en hyggelig samtale. Vi havde af den grund ikke et særligt afslappende ophold, som man jo forventer, når man er på ferie. Det var et kæmpe irritationsmoment. Værelserne er ret små, men i orden og rengøringen var der ikke noget at klage over. Vi var overraskede over at man skulle betale for at have et safe til ens værdigenstande - det har vi ikke prøvet før. Man skal også deponere 15 euro pr. person for pool håndklæder og betale en euro såfremt man ønsker rene poolhåndklæder. Skal man med elevatoren skal man forvente at skulle vente i et stykke tid, da de er ret langsomme. Det positive ved dette hotel er, at det har en rigtig god beliggenhed tæt på alt - strand og shopping/byliv. De fleste tjenere er fantastiske og super venlige selvom de har rigtigt travlt. Det er dog ikke et hotel vi vil vælge en anden gang og vi vil i fremtiden se om bedre for, hvis vi skal bo på et H10 hotel igen.

Værelsestip: Vælg værelse væk fra havudsigt og pool område, hvis man ønsker ro i løbet af dagen og aftenen
Dato for ophold: december 2019
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
2  Tak, Marianne N
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Daniela D, Director de Relaciones con Clientes hos H10 Conquistador, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. december 2019

Kære Marianne N,

Mange tak for at dele din mening efter dit ophold på vores hotel. Vi takker dig for din loyalitet til H10-hoteller.
Vi værdsætter din feedback og forstår, at vi muligvis ikke var den bedste mulighed for din ferie.

I højsæsonen af ​​juleferien differentierer vi os ved at tilbyde underholdning til alle kunder, da vi har en masse familier. Vi beklager, at vi på dette tidspunkt af året ikke kunne tilbyde dig den ro, du ledte efter.
Vi håber, du giver os en ny mulighed og fortsætter med at besøge hotellerne i vores kæde.

Hilsen fra hele teamet af H10 Conquistador.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 16. april 2019

Jeg har boet på mange H10 hoteller gennem tiden, og er faktisk blevet overrasket positivt gang på gang, indtil nu.

H10 Conquistador virker på mange måder som intet mindre end en penge maskine, som ikke har særligt meget fokus på kundernes oplevelse, alt hvad jeg skriver i denne anmeldelse er min opfattelse af tingene.

Det der især har påvirket min opfattelse af H10 Conquistador er standen på værelset, der var et dobbeltværelse med havudsigt.
Udsigten var der ikke noget at sætte en finger på, men værelset derimod var utroligt småt, og generelt dårligt vedligeholdt.

I sær badeværelset trænger efter min mening til en gennemgribende renovering, hvor blandt andet toilettet sad løst, brættet sad løst, og derudover var der rust i badekarret, ventilation var der ikke meget af derude, måske fordi ventilations gitteret var sat til i støv. (Se billeder)

Også den fælles gang til værelset var slidt, med gulvtæppe på gulvet med masser af pletter efter mange års brug.

Airconditionen på værelset, var støjende og kølede mere eller mindre slet ikke, hvilket betød at der nemt kunne blive varmt på værelset.

Under vores ophold efterspurgte vi et strygejern, men fik desværre at vide at det kunne vi ikke benytte af sikkerhedsmæssige årsager, det er alligevel første gang jeg har oplevet dette.

Det var muligt at låne pool håndklæder mod depositum på 15€, hvilket er fair nok. Det koster dog 1€ af få det ombyttet, hvilket heller ikke er noget jeg har oplevet andre steder.

Generelt oplevede jeg at meget af personalet ikke kunne engelsk, de virkede generelt heller ikke særligt imødekommende i forhold til hvad jeg har oplevet på andre hoteller. Den eneste undtagelse fra dette var tjenerne i restauranterne, der generelt ydede en god service.

Jeg oplevede en enkelt gang at rengøringen glemte at lægge rene håndklæder, det er hvad der kan ske. Desværre måtte jeg rykke receptionen 2 gange og vente omkring 1 time inden jeg kunne komme i bad, det burde kunne gå hurtigere når det jo trods alt er dem der har lavet en fejl.

Elevatorerne på hotellet var utroligt langsomme og 2 af dem kunne kun have 3-4 personer i, på trods af at der stod 8 personer på dem, der var ofte lang kø ved elevatorerne, og flere gange dagligt måtte vi i stedet benytte trappen.

All-inclusive på H10 Conquistador:
Jeg synes generelt ikke deres all-inclusive program var særligt godt, mange ting virkede meget omstændige f.eks skulle man hver gang for at komme ind i restauranten skrive under på en seddel med værelses nummer. Inde i restaurenterne skulle man så bestille drikkevarer, hvilket var træls når tjenerne havde travlt, da der var ikke selv betjening.

Da vi skulle reservere plads på tema restaurenterne skulle vi stå i kø i mere en 30 minutter, da der kun var 1 person til at lave reservationerne, desværre var det også kun muligt at få plads på 2 af restaurenterne.

Det var ikke alt på hotellet der var med i all-inclusive, dette er også fair nok, men problemet var så bare at det var utroligt dårligt skiltet hvad der var inkluderet, og især de første dage måtte vi spørge rigtigt mange gange. F.eks I barerne hvor der ikke var nogle drinkskort fremme, det skulle man spørge om hver gang.

Der var dog også positive ting ved dette hotel, især beliggenheden, fælles områderne var generelt også i god stand.
Tema-restaurenterne var også gode, og med god service, maden og drikkevarerne var også gode.

Den lille pool var opvarmet og var ca. 26C hvilket var rigtigt godt, desværre var børne poolen og den store pool kun 22C, hvilket især er meget lidt for en børne pool.

Værelsestip: Vælg med udsigt
Dato for ophold: februar 2019
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Sted
    • Værelser
    • Service
2  Tak, 834kasp
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Daniela D, Director de Relaciones con Clientes hos H10 Conquistador, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. april 2019
Google Oversæt

Dear 834kasp,

We would like to thank you for your loyalty throughout these years as well as for your feedback as at the H10 Hotels, it is our main objective to meet the expectations of our guests.

We are working hard to improve our services, this being the reason your feedbacks are so important for us. We would like to take this opportunity to apologize for the inconveniences that occurred during your stay.

This week We started to use a Tactile Screen for booking the thematic restaurants, as we want our guest have a better service.

We strive to offer an excellent holiday experience for all our Guests and we hope that in the future you will give us the opportunity to recover your confidence in us.

Kindest regards from H10 Conquistador's Team!





Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 9. marts 2018

Jeg tilbragte min vinterferie med min familie på Tenerife fra d. 22-27 februar og boede på hotel h10 Conquistador.

Jeg har desværre fået stjålet mine smykker på vores hotelværelset.

På afrejse dagen pakker vi vores kufferter og efterlader dem på hotelværelset imens vi går ned for at spise morgenmad - da vi kom tilbage, spekulerede vi på, at det var underligt at vores senge var redt, imens resten af værelset endnu ikke var gjort rent, men slår det hen, da vi alligevel skal rejse. Vi tager vores pakkede kufferter og checker ud hvorefter vi i lufthavnen. Da jeg kommer hjem opdager jeg at 4 sæt øreringe, et armbånd og mit ur er forsvundet.

Jeg har henvendt mig til hotellet som desværre ikke kan gøre noget :-( så pas på jeres ting!

Dato for ophold: februar 2018
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Sted
    • Værelser
    • Service
1  Tak, rikkehoumann
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Daniela D, Director de Relaciones con Clientes hos H10 Conquistador, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. august 2018

Kære gæst,

Først vil vi gerne takke for at dele din følelse af din oplevelse i vores hotel.
Naturligvis var din oplevelse i vores hotel ikke tilfredsstillende, og vi er skuffede over os selv, fordi det er vores mål at hver gæst forlader hotellets lokaler helt tilfreds.

Vi vil gerne benytte lejligheden til at undskylde de ulemper, der opstod under dit ophold. Din feedback er meget vigtig for os, og vi vil tage alle dine kommentarer om bord.

Vi kunne ikke finde en måde at hjælpe dig på, fordi vi ikke vidste noget, før du var hjemme.

Vær venlig at acceptere vores undskyldninger for ikke at kunne gøre dit ophold hos os som forventet.

Med venlig hilsen

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser