“Venlig og effektiv cykeludlejning”
Anmeldelse af Bike Point Tenerife

Bike Point Tenerife
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt for 7. april 2017

Lejde to racercykler i tre dage. Alt fungerede perfekt og simpelt. Bestilte online i god tid. Der var ingen forudbetaling, men cyklerne stod klar og indstillet efter vores opgivne mål. Ved bestillingen kom jeg til at bestille en for stor stelstørrelse til minkone, men dette blev opdaget af Bikepoint, som selv kontaktede mig pr email og spurgte om jeg virkelig mente det, da de synes at de opgivne mål passede dårligt til den stelstørrelse jeg havde bestilt. Super service!
Cyklerne (BMC) er fint vedligeholdt og velkørende. (Dog ikke helt klinisk rene som var de nye, hvilket egentlig er meget rart)
Der medfølger sadeltaske med multitool, dækjern og reserveslange. Hjelm kan lejes billigt.
Der var ingen problemer da vi skulle aflevere cyklerne og have vores depositum igen
Stemningen var venlig, afslappet og imødekommende.
- og så er turene op til Teide og ud til fyrtårnet i nordvest i øvrigt fantstiske.

Tak, nordahl63
Filtrér

Anmeldt for 11. februar 2017

Lejede to Focus Paralane disc, dog måtte vi tilbage ret hurtigt da det ene greb på cyklen var fejlmonteret. Dette blev udbedret på 10min uden brok. Dog lidt dyrt.

Tak, HCBJ85
Anmeldt for 16. november 2016

god service og gode cykler til en fin pris. 39€ for deres dyreste racercykler pr. dag.
BMC racerne har dog et problem med, at sadlen ikke kan spændes korrekt. Vi oplevede det flere gange med to racere og der var flere klager ift. BMC racerne.

Tak, Lars J
Anmeldt for 5. juni 2016

Lejede Carbon racer med DI2 i 4 dage, cyklen var perfekt og betjeningen var helt i top, selv om der var mange kunder i butikken hele tiden var der ingen pres på for at man skulle blive færdig, det føltes som om at personalet og mente det var vigtigt at give en god oplevelse til kunden. Og ingen problemer med at få 50 euro depositum tilbage.

Lejer også der næste gang.

Tak, jimHundested_Denmark
Anmeldt for 23. januar 2016

Jeg har 2 gange lejet en carbon racer med di2 hos Bike Point, sidste gang også med Stages Powermeter. Udstyret er i høj kvalitet, og personalet er meget hjælpsomme. Jeg har begge gange lejet cykel i en uges tid.

Sidst jeg var afsted fik jeg en en ny saddel monteret, da den første drillede bagpartiet. De skiftede også batteri i min Stages Powermeter, da forbindelsen til tider var ustabil. De monterer som standard en simpel cykelcomputer og en saddeltaske med slange, dækjern og multitool, hvis man ikke selv har med.

Det er en god ide at tjekke cyklen for ridser inden du tager fra butikken, da de kigger dem ret nøje efter, når du returnerer cyklen. Jeg har dog ikke haft problemer med at få mit 50 euro depositum tilbage.

Jeg lejer hos Bike Point igen næste gang jeg er på Tenerife.

Tak, Rambuk_Martin

Rejsende, der kiggede på Bike Point Tenerife, kiggede også på

Playa de las Americas, Tenerife

Har du været i Bike Point Tenerife? Fortæl om dine oplevelser!