“Ganske glimrende ”

Køkkener: International
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 26. august 2017 fra mobile enheder

Lidt svær at finde, men fandt da frem ud. Prøvede den ud fra TripAdvisor anmeldelser. Ganske glimrende med tanke på 3 retter for EUR. 9,50. Vi var begge positivt overrasket - god betjening og mad. Nok ikke her man skal spise den store lækre bøf - man får hvad man betaler for, men i det hele helt ok standard.
Spiste selv tomatsuppe, pasta carbonara og Caramel pudding. Helt fint.
Et glas hvidvin - STORT - var prop i første glas men fik det byttet uden sure miner. Bestilt også et glas bananlikør, og der blev IKKE sparret da der blev hældt op.

Alt i alt en god oplevelse. Skal også derned og prøve deres english breakfast en af dagene.

1  Tak, Storm2650

Anmeldt 23. juni 2017 fra mobile enheder

Las rosas er et rigtig godt og billigt sted at spise med god service :-) pris for 3 retter tigger på 9,5 euro og det kan anbefales at starte med champignon og rejer i hvidløg det kunne jeg spise som hovedret

1  Tak, Palle L
Anmeldt 11. november 2016

Billige retter, let og lækkert . 3 retter til 9,50 €. Meget opmærksom personale, uden at være påtrængende.

1  Tak, Lone M
Anmeldt 1. november 2016

God mad til rimelige penge vi valgte 3 retters menuen til 9,50 Euro med masser af valgmuligheder se billedet af menukortet. Betjening helt i top, venlig og hjælpsom, efter desserten var der god tid til at nyde resten af indeholde i ølkruset.
Prøvede en anden restaurant på 2 dag, men vendte tilbage til Las Rosas resten af ferien på Tenerife.

1  Tak, KurtN237
Anmeldt 10. november 2014

Dejlig, lille, hyggelig og intim restaurant med meget høj service.

-og al for hurtig servering - selvfølgelig for at få så mange gæster ind på de relativt få siddepladser

En 3-retters menu blev således serveret på under 45 minutter, selvom vi ønskede at vente lidt med desserten.

Lidt for kvikt til os! Men utrolig dejlig og velsmagende mad, hvor du får meget for pengene - på kort tid!

• Stemning
1  Tak, Brian S

Rejsende, der kiggede på Las Rosas, kiggede også på

Playa de las Americas, Arona

Har du været i Las Rosas? Fortæl om dine oplevelser!