“Walk the extra mile”

Garibaldi Restaurant
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Man spiser generelt godt i Americas og ekstra godt på Garibaldi. For ca 20 EUR ekstra pr person ifht områdets gennemsnit får man et ekstra niveau af både mad og vin. Dertil hyggepianist og stilfulde omgivelser.

Tak, FamCop

Anmeldt 29. juni 2019 fra mobile enheder

Hvis du vil ofre lidt ekstra på en dejlig aften, hvor alt er i top, så skal du besøge Garibaldi.
Det er dyrt, men virkeligt lækkert.
Maden er i top, du får en forrygende betjening og så sidder der en pianist og spiller lidt lounge musik i baggrunden.
Vi besøger stedet hver gang vi er i byen og glæder os.
Ses snart igen

Dato for besøg: juni 2019
Tak, helleth
Anmeldt 10. februar 2019 fra mobile enheder

Jeg kan kun udtale mig positivt om besøget. Blev budt velkommen så snart vi gik indenfor. Hyggelig stemning. Piano i baggrunden. Lækker mad og professionel betjening

Dato for besøg: februar 2019
Tak, RandiThyregaard
Anmeldt 9. marts 2018 fra mobile enheder

Var for første gang på Garibaldi. Maden var udmærket, men oplevede utrolig dårlig service. Havde troet servicen var bedre da restauranten ligger i den dyre ende. Kom ikke en eneste gang og spurgte om vi synes det var ok. Blev hverken tilbudt kaffe eller dessert, der kommer vi ikke igen.

Dato for besøg: marts 2018
2  Tak, larsgordonm
Anmeldt 13. februar 2018

Stor restaurant med gode tjenere og rigtig delikat mad,måske i den dyre ende. Vi fik chateaubrian, som kostede 54 euro for to personer. Den var helt perfekt og der var rigeligt med kød.
Hyggeligt lokale med levende hummer mm i akvarie. God stemning. Kan absolut anbefales.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, nejensena

Rejsende, der kiggede på Garibaldi Restaurant, kiggede også på

Playa de las Americas, Arona
Playa de las Americas, Arona

Los Cristianos, Arona

Har du været i Garibaldi Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!