“Fantastisk betjening- fantastisk”

Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Fantastisk betjening- fantastisk mad. Det eneste minus der er, er den høje musik flere steder fra, hvis man sidder udenfor.

Tak, metterikke

Anmeldt 26. december 2019 fra mobile enheder

Vi har besøgt stedet hver gang vi er på Tenerife. Denne gang for at holde juleaften d. 25 december.
Rigtig god julestemning, og alle tjener var flinke.
Maden er italiensk stil, og priserne er meget venlige.
Vi fik en oksemørbrad med folie gras og trøffel til 25.50€. Smagte virkelig lækkert.
Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, Schalech
Anmeldt 26. december 2019 fra mobile enheder

Virkelig skønt sted, vi har været her flere gange, og har nu for anden gang fået vores juleaftens-middag her. Kan især anbefale deres mørbrad med foie gras og trøffel! Maden her skuffer aldrig, også hvis man er til pasta eller pizza er det helt fantastisk. Maden er i den lidt dyrere ende (prisen passer til kvaliteten). Generelt kan vi kun anbefale de restauranter der er en del af Venture Restaurants, de skuffer aldrig

Tak, katarinabang
Anmeldt 25. december 2019 fra mobile enheder

Genbesøg på Bianco - lige så godt som vi husker og mindes de tidligere besøg. Godt at de kunne finde et bord til tre.

Tak, Henrik Bak V
Anmeldt 11. december 2019 fra mobile enheder

Kan varmt anbefales, jeg husker det som et sted hvor der var en god stemning, god betjening og dejligt mad! Det er en god ide at bestille bord hvis du vil være sikker på at få en uforglemmelig aften!
Er alle pengene værd!

Dato for besøg: november 2019
Tak, Mullund-dk

Rejsende, der kiggede på Bianco Restaurant, kiggede også på

Playa de las Americas, Arona
Playa de las Americas, Arona

Har du været i Bianco Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!