“Rigtig god restaurant ”

Velegnet til: Store grupper, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Reservationer
Anmeldt for 3. juli 2017 fra mobile enheder

Denne restaurant er god.
De servere kvalitetsmad med et smil.
Restauranten er nok lidt dyrere end gennemsnittet men den er det værd.
Dette sted vil jeg klart anbefale til andre.

Tak, Anders S

Anmeldt for 16. februar 2016

Sushi i top ikke mindst fordi den blev tilberedt efter bestillingen, lækker frisk og gode råvare, bestemt en anbefaling værdig.

Tak, Jess N
Anmeldt for 14. august 2015 fra mobile enheder

Super lækker kinesisk restaurant, men hold nu op de har travlt, der ligger 6 - 8 restauranter på 1. sal af denne bygning, og de er nok dem der har mest fyldt op, en god ide vil være at bestille bord.

Tak, VIPS62
Anmeldt for 7. november 2014 fra mobile enheder

God klassisk kinesisk mad. Hektisk restaurant med mange gæster, servicen var dog god.
Selve centret dog lidt ucharmerende, men noget for en hver smag.

Tak, Michael J
Anmeldt for 25. december 2012

Vi kom tidligt og blev budt velkommen af tjeneren, som var meget venlig. Vi havde vores 2 årige datter med, og hun var også velkommen i restauranten. Bestilte vin og 4 retters menu, som pænt blev præsenteret af tjenerne eller en kok. Maden var udemærket, specielt fisken som vi fik i en af retterne.

• Stemning
Tak, BBrandt

Rejsende, der kiggede på Imperial Tai-Pan, kiggede også på

Playa de las Americas, Tenerife

Har du været i Imperial Tai-Pan? Fortæl om dine oplevelser!