“Fantastisk lille sted! Vi”
Anmeldelse af Cocina Creativa I+D

Cocina Creativa I+D
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Fantastisk lille sted! Vi fik en tasting menu på 6 små retter, virkelig velsmagende og man går absolut ikke sulten der fra. Kokken himself kommer ud og forklarer hvad vi får, skøn oplevelse- vores bedste anbefalinger herfra

Tak, metterikke

Anmeldt 18. januar 2020 fra mobile enheder

Uventet gourmetoplevelse - bedste måltid på Tenerife, besøgte 2 gange.

Et besøg bør være obligatorisk.

Tak, andersnorgaardjensen
Anmeldt 12. juli 2019

Min hustru og jeg besøgte denne relativt nye restaurant to gange i marts. Både indehaveren og kokken er meget venlige og engagerede. Maden er fremragende.
Priserne er rimelige, kvaliteten taget i betragtning.
Blandt andet kan steak tatar og hojas de foie gras anbefales.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, arneBramming
Anmeldt 17. april 2019 fra mobile enheder

Dejligt sted med fantastisk lækker mad! Kan varmt anbefale deres ceviche. Hvis man er træt af middelmådig mad og savner noget lækkert er cocina creativa stedet du skal besøge. Service er super og det er maden også. Mine varmeste anbefalinger herfra.

Dato for besøg: april 2019
Tak, charlotterY84BW
Anmeldt 16. april 2019 fra mobile enheder

Vi fik deres Tasting menu(40 euro pr person) der bestod af 6 udvalgte retter og en appetizer. Alle tallerkner blev sendt tomme ud, da det hele smagte godt. Det bedste sted vi spiste under vores 7 dage på Tenerife.

Dato for besøg: april 2019
Tak, 324mikalaj

Rejsende, der kiggede på Cocina Creativa I+D, kiggede også på

Playa de las Americas, Arona
Arona, Tenerife

Los Cristianos, Arona
Playa de las Americas, Arona

Har du været i Cocina Creativa I+D? Fortæl om dine oplevelser!