“Den bedste tapas i området.”
Anmeldelse af El Jardin de la Abuela

El Jardin de la Abuela
Anmeldt 29. januar 2020 fra mobile enheder

Den bedste tapas i området. Meget rimelige priser på mad og drikke. God betjening. Udefra ser restauranten ikke ud af noget.

Tak, Peter L

Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Skønt sted som især den meget rimelige pris taget i betragtning er virkelig anbefalelsesværdig. Fik rigtig dejlig tapas for 2 med et glas rimelig rødvin til 25 EUR. Det må man sige er virkelig billigt. Restauranten er lille men ganske hyggelig.
Det der trækker lidt ned er at vi ventede ca. 45 minutter før første tapas blev serveret og de glemte en enkelt af vores bestillinger. Men klart anbefalelsesværdigt til en uformel hyggeaften for 2 :)

Tak, STCarlsen
Anmeldt 25. september 2019 fra mobile enheder

Det er ganske enkelt sådan det skal gøres. Fantastisk mad, meget personlig og afslappende betjening. Kan kun meget varmt anbefale denne perle af en restaurant til alle som sætter mad og oplevelse højt. Men husk og reserver. Det er her alle de lokale spiser. Vi var så heldige og komme her første aften på vores ferie og har reserveret igen i morgen.

Dato for besøg: september 2019
Tak, T2828MUnickm
Anmeldt 23. april 2019 fra mobile enheder

Den lille perle fandt vi kun pga trip advisor, vi var gået forbi flere gange uden at bemærke den. Her får du intet mindre end en autentisk oplevelse, fantastisk Tapas til yderst rimelige priser. Oven i dette får du også superbetjening, som er meget personlig. En lille hyggelig og fantastisk perle. Vi kommer klart igen.

Dato for besøg: april 2019
Tak, Sutskounited
Anmeldt 18. april 2019 fra mobile enheder

Vi var to afsted og valgte at dele 6 forskellige tapas og fik en rigtig god Rioja hvidvin til. Betjeningen var virkelig venlig og retterne blev serveret i passende tempo. Det smagte fantastisk og kostede kun 45 euro.

Dato for besøg: april 2019
Tak, 947olafj

Rejsende, der kiggede på El Jardin de la Abuela, kiggede også på

Playa de las Americas, Arona
Playa de las Americas, Arona

Har du været i El Jardin de la Abuela? Fortæl om dine oplevelser!