“Helt sikkert et besøg værd”
Anmeldelse af Copenhagen by Hannibal

Copenhagen by Hannibal
Prisklasse: 4 US$ - 18 US$
Køkkener: Amerikansk, Europæisk, Dansk, Skandinavisk, International
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Copenhagen by Hannibal byder på en bred vifte af de mest velkendte, danske retter. Er den dansk, finder du den her. Og intet dansk spisested er komplet uden et velassorteret kort med smørrebrød. Med vores smørrebrød går vi efter at opretholde de mange traditionsrige, lækre stykker - men vi har altid et moderne twist i anretning og smag. Om sommeren byder vi på et mindre udvalg af danske retter, og forstærker med lækre sommerfavoritter - lige fra vores lækre gourmetburgere i forskellige varianter til de klassiske "fish 'n chips", serveret på gammeldags manér i kræmmerhus.
Anmeldt 27. december 2022

En rigtig god og hyggelig restaurant, servicen er i top og et dejligt frisk personale.
Restauranten et bestemt et besøg værd og kan varmt anbefales, på ingen måde sidste gang vi har været der.
Så tak for en fantastisk mad og en skøn oplevelse og for at give os gode minder med hjem

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, mymaih2022

Anmeldt 27. december 2022 fra mobile enheder

Mig og min familie var å ferie på grancanaria og stødte på denne restaurant og maden var fantastisk og tjenerne var virkelig søde og decipline mangen tusind tak for oplevelsen kan klart anbefales

Tak, Mathissens
Anmeldt 27. december 2022 fra mobile enheder

Mig og nogle venner skulle have noget og spise og googlede hvor vi så, copenhagen by Hannibal og tog der hen. Maden og personalet var fantastisk :) mangen tusind tak for den gode oplevelse :)

Tak, Bissens22
Anmeldt 27. december 2022

Et fantastisk sted at møde. Vi mødte super søde og dygtige værter, som på ingen måde lod os vente på hverken mad eller drikke Hyggelig atmosfære og klart et sted der er værd at besøge. Top lækkert herfra Vi kommer helt sikkert tilbage

Tak, F7513CEkarinah
Anmeldt 27. december 2022 fra mobile enheder

Det er et rigtig hyggeligt sted. Man føler sig meget velkommen og de ansatte er så imødekommende.
Og maden er rigtig god og nogle pæne portioner.
Kan helt klar anbefales

Tak, mette b

Rejsende, der kiggede på Copenhagen by Hannibal, kiggede også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du været i Copenhagen by Hannibal? Fortæl om dine oplevelser!