Meget “turistet”

Yumbo er et stort center, primært henvendt mod turister. Der sker på denne tid af året i meget der... læs mere

Anmeldt d. 10. marts 2020
771jespert
fra mobile enheder
Shopping

Ganske fint center. Der er en del trapper. Mener der var elevator . der er meget at se og købe. Og... læs mere

Anmeldt d. 16. februar 2020

fra 41,99 $
fra 71,99 $
fra 13,08 $
Anmeldt d. 5. juni 2016

Jeg kan rigtig godt lide at besøge centeret da der er mange forskellige muligheder, hvad enten det er at købe ting med hjem, spise god morgenmad, spille minigolf eller se en drag show.

Dato for oplevelse: september 2015
Tak, Michelle R
Anmeldt d. 8. maj 2016 fra mobile enheder

Ikke noget specielt center.. samme butikker overalt.. folk angriber dig fra højre til venstre.. ikke et sted for 2 veninder der ikke fester.

Dato for oplevelse: februar 2016
Tak, 750maryamd
Anmeldt d. 25. april 2016 fra mobile enheder

Ikke et normalt shopping center. Kopivarer himmel. Ikke besøget værd... Mærkelige butikker og underlige mennesker.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, NikolineMaria
Anmeldt d. 3. april 2016 fra mobile enheder

Boede på hotel lige ved siden af centret i en uge så vi besøgte stedet flere gange. Et stort shoppingcenter i 3 etager under åben himmel. Et utal af sovenierbutikker og spisesteder som alle ligner hinanden. Nederste etage er primært for homoseksuelle med barer og underholdning.
Alt for meget ens bras som udelukkende skal sælges til turister - vi havde håbet på nogle forskellige brand stores men synes det hele lignede en billig markedsplads.

Dato for oplevelse: april 2016
1  Tak, VorbasseDenmark
Anmeldt d. 9. marts 2016 fra mobile enheder

Det lokal shopping center. Det er stort og ganske fint at færdes i. Man kan få næsten alle internationale mærker her. Men det er også en turist fælde. Priserne er skruet kunstigt op og selv om der "gives" rabat er det ofte over betalt.

I bunden of på 1 sal er der nogle ganske fine og fornuftige restauranter. Nogle af de mest anmeldte restauranter på TripAdvisor ligger herover.

Dato for oplevelse: marts 2016
Tak, JesperT263