Anmeldt d. 5. december 2019

Vi har netop boet her i en uge. (2 voksne + 2 børn (2(7)
Hotellet er rigtig fint . Og bungalowsene er store, og godt indrettede.
Personalet er alle super søde - og der er fin underholdning til børnene.
Men på den negative side, må restauranten fremhæves . Vi havde all inclusive, og har midelst talt ikke imponeret - det virker meget "budget" - og er meget ens.
Desuden er der mange ting som ikke er med i all inclusive-konceptet (Slush Ice, is, chips osv )- lidt svært at forklare børnene det - når det står fremme ;)
Der er altid rent og pænt - men jeg tror at beton-gulvet i vores garage -er blødere at sove på - end hotellets senge.
Men alt i alt et dejligt hotel, og vi kunne sagtens finde på at booke igen - dog uden all inclusive.
Skal man finde en god strand-promonade, med shopping & restauranter, skal man tage en taxa ti l El Faro (tager ca. 10 min, og koster 5 euro)
Den lokale standpromonade + stand er ikke et besøg værd
Men der er masser af ting på hotellet - og dagen kan sagtens bruges her.

Dato for ophold: december 2019
Tak, thomascaspera
Anmeldt d. 26. juli 2019 fra mobile enheder

Meget lækkert hotel og lækker mad og drikke. Sengene var dog meget hårde og ødelagde lidt nattesøvnen. Og ens service blev ikke rengjort og der var ikke opvaske børste og sæbe så man selv kunne vaske op.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Mette Klint P
Anmeldt d. 28. februar 2019

Vi var 3 generationer samlet i 4 lejligheder. Vi havde en dejlig og afslappet ferie i rolige omgivelser, der som ønsket lå ved siden af hinanden. Vi var derfor meget godt tilfredse med beliggenheden af lejlighederne.

Dato for ophold: februar 2019
1  Tak, ovj2019
Anmeldt d. 25. december 2018 fra mobile enheder

Vi var 15 familiemedlemmer på juleferie. Hotellet er perfekt til familier med børn der gerne vil være i poolen. Der er to poolafdelinger for børn. Legeplads. Der er masser af solsengen. Vi havde All inclusive. Og det var fantastisk mad hver eneste dag. Meget varieret og velsmagende. Plads både inde og ude. Personalet er venlige og serviceminded. Lejlighederne er rummelige og der er en god terresse med bord, stole, solsengen og parasol. 20 min gang til Dunerne og 20 min gang til strandprommenaden

Dato for ophold: december 2018
1  Tak, AnetteOHH
Anmeldt d. 31. marts 2018 fra mobile enheder

Dejligt hotel med en fantastisk buffet. Værelser er fine og rene men lidt slidte. Ligger ca 20 min gang fra Maspalomas stranden med sanddynerne. Mange børnefamilier på hotellet. Tilbyder all incl, poolhåndklæder mod depositum, super Animation team og dejlige omgivelser. Alle bungalows ligger i pæne og hyggelige miljøer.
Kan varmt anbefales

Dato for ophold: marts 2018