13 personer kigger på dette hotel
Booking.com325 $
Priceline325 $
Travelocity326 $
Anmeldt d. 23. august 2019 fra mobile enheder

Hotellet er nyrenoveret og rigtig fint. Vi ankom 5 dage efter nyåbningen, så der var lidt forvirring i receptionen m.m. Der var kun udendørs servering til alle måltider (all incl.) så omklædning til lange benklæder om aftenen ses ikke. Dog løb hotellet tør for Rosevin efter 3 dage. Det var et værre drop og tjenerne var meget undskyldende og flove. Maden var fra buffet og god men lidt ideforladt. Der er 2 poolområder, det ene var der mange børn med forældre. Mens pool 2 var mest for de voksne gæster. Det var dejligt. Værelserne var fine og rummelige. Ligeledes familieværelserne i seperat bygning var fine. Nogle af vores familie oplevede dog stoppet toilet og sprængte vandrør og efter megen tale med receptionen blev de flyttet i anden lejlighed. Personalet over hele hotellet er meget serviceminded og man føler sig velkommen. Men sådan kendetegnes RIU konceptet. Men Play del Inglés er efterhånden desværre meget nedslidt og shoppingcentrene er enten lukkede eller meget begrænsede. Den skønne strand og promenade er dog dejlig og livlig som altid. Men vi har været mange gange i Play del Inglés og vi vil fremover vælge et andet område.

Dato for ophold: august 2019
1  Tak, ullers2014
Anmeldt d. 5. november 2018 fra mobile enheder

Hotellet ligger godt i gåafstand til strand og indkøb. Værelserne er pæne, rene og med fin udsigt - morgenmaden er fantastisk med alt hvad hjertet begærer! Fin pool og poolbar og gratis WiFi på fællesarealer, men desværre ikke på værelserne, hvilket er et minus !

Kan bestemt anbefales til par - nok ikke et ungdomssted!

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Einar B
Anmeldt d. 2. marts 2018

Vi boede på Riu Palmeras i uge 7 og 8 2018. Det er et rigtig dejligt hotel. Vi fik værelse på 7. sal og havde en fantastisk udsigt og nogle meget smukke solopgange. Morgenbuffeten var righoldig og virkelig god. Vi spiste ikke aftensmad på hotellet.
Servicen er god. Vi havde et problem med værelsets køleskab og det blev øjeblikkelig fikset. Rengøringen var også god.
Poolområdet var pænt og med rigtig gode og mange liggestole. Vandet i poolen var virkelig koldt, så det var ikke opvarmet til 25 grader som lovet af rejseselskabet. Man måtte ikke reserverer solsenge og det blev håndhævet. Det har vi ikke set mange steder!
Eneste minus ved hotellet er deres wifi, som kun virker i receptionen. Det bør forbedres, så det også virker på værelserne.
Hotellet har en god placering - tæt på stranden og tæt på shoppingmuligheder.
Alt i alt et rigtig godt hotel som kan anbefales.

Dato for ophold: februar 2018
1  Tak, bente_jensen1
Anmeldt d. 3. september 2016

Kanon udsigt på 6. etage. Værelse 618. Der manglede ikke noget på værelset og rengøringen var tiptop. Yderst serviceminded personale, flot hotel (kun lidt slidt), lækker mad (der manglede dog en vegetar/vegan-markering) og sjov underholdning hver dag - stor tak til Davide de Marco :-)

Fantastisk beliggenhed både i forhold til strand, indkøb og centre.

Dato for ophold: august 2016
Tak, twolle
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 7. december 2015

Pool-området godt for solelskende. To retter til middag i et 4-stjernet hotel er ikke godt nok. Underholdning!! Så glem det. Værelser OK.
Godt område for vandreture blandt klitter. Advarsel, når vinden blæser kan du fare vild.
Peter m.

2  Tak, peter m
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.co.uk. Se original