“Dejligt hotel som levede op til vores forventning”
Anmeldelse af Hotel Eugenia Victoria

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 7 websites mere!
Hotel Eugenia Victoria
Vurderet som nr. 27 ud af 135 hoteller i Playa del Ingles
Anmeldt 23. juli 2017

Dejlig ferie netop overstået. Super hotel. Vi var der 4 personer med all inclusiv. Dejlig buffet restaurant med noget for alle. Dejligt poolområde med mange solsenge med tykke madrasser. Dog er folk også her slemme til at reservere solsenge uden at bruge dem. Livredderen fjernede håndklæder af og til men ikke nok. Skønt velness og spa under jorden med høflig betjening og leje af poolhåndklæder og tilkøb af massage. Bassinerne er gratis at benytte og altid god plads dernede. Super betjening i barerne, og specielt ved baren ved terazzen hvor der var servering af drinks ved borene til alle, også allinclusive. Værelserne tip top. Renoveret i 2015. Dog kunne gangene trænge til en opfrisker. Alt i alt et besøg værd.

• Overnattede: Juli 2017, rejste med familie
Tak, Jan R

Anmeldt 21. marts 2017

dette er et pænt og hyggeligt hotel, hvor de gør meget ud af at lave hygge og pynte op. der er dejlig underholdning, hver aften, både ude og inde, der er god plads til at sidde ned i en dejlig lænestol, og nyde en drinks, personalet var søde og venlige. Trænings maskinerne var ikke vedligeholte, flere af dem var farlige at bruge.

• Overnattede: Marts 2017, rejste som par
Tak, abildmarianne
Anmeldt 7. marts 2017

For 4. gang nyder vi at være her hvert år, når det er vinter i Danmark. Men hotellet er efterhånden ved at være godt slidt, så det virker på os, som om der spares op til renoveringer ved at spare på rengøring af tæppebelagte gangarealer. Vi var her i 14. dage uden at tæpperne blev støvsuget, og det ses tydeligt på tæpperne. Dugene i restauranten blev ikke skiftet i hele vore ferie, det sås tydeligt, da vi sad ved det samme bord og spiste i hele vores ferie. Der mangler en stor parasol i haven over kurvestolene - kun stativets pinde står tilbage. Synd med det tiltagende forfald, som hotellet er i - der spares tilsyneladende de forkerte steder, så der kan spares op til renoveringer på et tidspunkt. Når det er sagt, så vinder det skønne wellness område i dybet med de opvarmede pools. Maden i restauranten er i top, der er noget for enhver smag. Personalet er meget imødekommende. Vi vil komme igen vinteren 2018, men er der flere tegn på forfald/hotellets alder med manglende renovering, så må vi finde andre alternativer for ferie afholdelse i vinteren 2019.

Værelsestip: Betal mere og vælg de nyrenoverede værelser på 7. og 8. etage.
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Februar 2017, rejste som par
Tak, Kirsten C
Anmeldt 19. november 2016

Værelserne var ny renoverede, gangene trænger til at blive restaureret.
Vi var på All-inklusiv, morgenmad og frukost var ok men aftensmaden kunne blive meget bedre.
Dress code i restauranten blev kun håndhævet for alm. mennesker, men bøsser havde første prioritet på hotellet, (tjenernes egne ord) så de kunne komme i hvad de havde lyst til.
Så vi kommer der aldrig mere....

• Overnattede: November 2016, rejste som par
Tak, bentnymann
Anmeldt 9. juli 2015

Gode renoveret værelser,fantastik spa,godt pool område,god mad men kan godt blive lidt ensformig,god underholdning,mest for ældre,men også til børn,kunne godt være nogle flere borde udenfor,hvor man spiser,og ved baren,men ellers et dejligt hotel.

• Overnattede: Maj 2015, rejste som par
1  Tak, j0hnnim
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Playa del Ingles
Hotel Caserio
Nr. 28 af 135 i Playa del Ingles
233 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Hotel Eugenia Victoria? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hotel Eugenia Victoria

Adresse: Avda. de Gran Canaria, 26, 35100 Playa del Ingles, Maspalomas, Gran Canaria, Spanien
Beliggenhed: Spanien > De Kanariske Øer > Gran Canaria > Maspalomas > Playa del Ingles
Faciliteter:
Bar/lounge Fitnesscenter Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Restaurant Swimmingpool
Hotelstil:
Nr. 7 familiehotel i Playa del Ingles
Nr. 21 romantisk hotel i Playa del Ingles
Prisområde: 725 kr.-1.487 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Hotel Eugenia Victoria 3*
Antal værelser: 498
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Hotel Eugenia Victoria. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Eugenia Victoria Playa Del Ingles
Eugenia Victoria Gran Canaria

Er dette din TripAdvisor-registrering?