Bull Eugenia Victoria & Spa
146 $
133 $
  • Morgenmad inkluderet
  • Pool
Seaside Sandy Beach(Playa del Ingles)
195 $
  • Gratis parkering
LABRANDA Playa Bonita(Playa del Ingles)
199 $
182 $
  • Morgenmad inkluderet
185 $
  • Pool
Hotel Caserio(Playa del Ingles)
166 $
165 $
145 $
  • Gratis parkering
AxelBeach Maspalomas(Playa del Ingles)
81 $
218 $
204 $
  • Restaurant
Gold By Marina(Playa del Ingles)
TripAdvisor
  • Gratis parkering
IFA Buenaventura Hotel(Playa del Ingles)
Der er ingen kapacitet fra vores partnere på dine datoer
  • Restaurant
Anmeldt for 21. marts 2017

dette er et pænt og hyggeligt hotel, hvor de gør meget ud af at lave hygge og pynte op. der er dejlig underholdning, hver aften, både ude og inde, der er god plads til at sidde ned i en dejlig lænestol, og nyde en drinks, personalet var søde og venlige. Trænings maskinerne var ikke vedligeholte, flere af dem var farlige at bruge.

• Overnattede: marts 2017, rejste som par
Tak, abildmarianne
Anmeldt for 7. marts 2017

For 4. gang nyder vi at være her hvert år, når det er vinter i Danmark. Men hotellet er efterhånden ved at være godt slidt, så det virker på os, som om der spares op til renoveringer ved at spare på rengøring af tæppebelagte gangarealer. Vi var her i 14. dage uden at tæpperne blev støvsuget, og det ses tydeligt på tæpperne. Dugene i restauranten blev ikke skiftet i hele vore ferie, det sås tydeligt, da vi sad ved det samme bord og spiste i hele vores ferie. Der mangler en stor parasol i haven over kurvestolene - kun stativets pinde står tilbage. Synd med det tiltagende forfald, som hotellet er i - der spares tilsyneladende de forkerte steder, så der kan spares op til renoveringer på et tidspunkt. Når det er sagt, så vinder det skønne wellness område i dybet med de opvarmede pools. Maden i restauranten er i top, der er noget for enhver smag. Personalet er meget imødekommende. Vi vil komme igen vinteren 2018, men er der flere tegn på forfald/hotellets alder med manglende renovering, så må vi finde andre alternativer for ferie afholdelse i vinteren 2019.

Værelsestip: Betal mere og vælg de nyrenoverede værelser på 7. og 8. etage.
  • Overnattede: februar 2017, rejste som par
Tak, Kirsten C
Anmeldt for 19. november 2016

Værelserne var ny renoverede, gangene trænger til at blive restaureret.
Vi var på All-inklusiv, morgenmad og frukost var ok men aftensmaden kunne blive meget bedre.
Dress code i restauranten blev kun håndhævet for alm. mennesker, men bøsser havde første prioritet på hotellet, (tjenernes egne ord) så de kunne komme i hvad de havde lyst til.
Så vi kommer der aldrig mere....

• Overnattede: november 2016, rejste som par
Tak, bentnymann
Anmeldt for 9. juli 2015

Gode renoveret værelser,fantastik spa,godt pool område,god mad men kan godt blive lidt ensformig,god underholdning,mest for ældre,men også til børn,kunne godt være nogle flere borde udenfor,hvor man spiser,og ved baren,men ellers et dejligt hotel.

• Overnattede: maj 2015, rejste som par
1  Tak, j0hnnim
Anmeldt for 22. juni 2015

Dejligt sted. Flink personale. Maden er god og varieret. Fantastisk wellnesområde, med mange muligheder. God underholdning for børn om dagen og aftenen. Hver aften udendørs dans for voksne til levende orkester. Strandbus og tæt på Jumbocenteret. Alt i alt et sted der kan anbefales til både børn og voksne.

Værelsestip: Vælg de øverste etager. God udsigt og renoverede.
  • Overnattede: april 2015, rejste som par
1  Tak, ohk1