“Alm middelklasse hotel”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 7 websites mere!
Hotel Eugenia Victoria
Vurderet som nr. 27 ud af 135 hoteller i Playa del Ingles
Anmeldt 19. november 2016

Værelserne var ny renoverede, gangene trænger til at blive restaureret.
Vi var på All-inklusiv, morgenmad og frukost var ok men aftensmaden kunne blive meget bedre.
Dress code i restauranten blev kun håndhævet for alm. mennesker, men bøsser havde første prioritet på hotellet, (tjenernes egne ord) så de kunne komme i hvad de havde lyst til.
Så vi kommer der aldrig mere....

• Overnattede: November 2016, rejste som par
Tak, bentnymann
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 9. juli 2015

Gode renoveret værelser,fantastik spa,godt pool område,god mad men kan godt blive lidt ensformig,god underholdning,mest for ældre,men også til børn,kunne godt være nogle flere borde udenfor,hvor man spiser,og ved baren,men ellers et dejligt hotel.

• Overnattede: Maj 2015, rejste som par
1  Tak, j0hnnim
Anmeldt 22. juni 2015

Dejligt sted. Flink personale. Maden er god og varieret. Fantastisk wellnesområde, med mange muligheder. God underholdning for børn om dagen og aftenen. Hver aften udendørs dans for voksne til levende orkester. Strandbus og tæt på Jumbocenteret. Alt i alt et sted der kan anbefales til både børn og voksne.

Værelsestip: Vælg de øverste etager. God udsigt og renoverede.
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: April 2015, rejste som par
1  Tak, ohk1
Anmeldt 21. marts 2015

Alletiders sted for den ældre gruppe rejsende. Alt fungerer godt, men hotellet trænger til en gennemgribende renovering, specielt værelserne trænger. Hotellet har mange år på bagen, så det er ikke nok med en gang maling. Når vi ser bort fra den manglende vedligeholdelse, så er alle andre faciliteter helt i top. Hotellet ligger meget centralt' og vi har nydt at være på ferie.

• Overnattede: Marts 2015, rejste som par
Tak, Kirsten C
Anmeldt 25. december 2014 fra mobile enheder

Værelset var godt! Soveværelset, baderum, stue, altan med udsigt til poolområdet - vi kunne også se til Atlanterhavet (7. sal). Tynde vægge, men roligt kvarter.
Fine forhold i poolområdet. Velfungerende wellnessområde.
Vi skulle ikke have valgt all inclusive, men have nøjedes med morgenmad. Der var sådan set rigeligt mad, men spiseoplevelsen blev forstyrret af servicens manglende kvalitet, både hvad angår det sanitære og hvad angår personalet.
Der tales primært spansk - ikke mindst i barområderne.
Vi skal Maspalmas igen - ikke til Eugenia Victoria. Pris og kvalitet hang ikke sammen.

Overnattede: December 2014, rejste som par
Tak, Jens B
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Playa del Ingles
Hotel Caserio
Nr. 28 af 135 i Playa del Ingles
230 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Hotel Eugenia Victoria? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hotel Eugenia Victoria

Adresse: Avda. de Gran Canaria, 26, 35100 Playa del Ingles, Maspalomas, Gran Canaria, Spanien
Beliggenhed: Spanien > De Kanariske Øer > Gran Canaria > Maspalomas > Playa del Ingles
Faciliteter:
Bar/lounge Fitnesscenter Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Restaurant Swimmingpool
Hotelstil:
Nr. 12 familiehotel i Playa del Ingles
Nr. 21 romantisk hotel i Playa del Ingles
Prisområde: 728 kr.-1.519 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Hotel Eugenia Victoria 3*
Antal værelser: 498
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Hotel Eugenia Victoria. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Eugenia Victoria Playa Del Ingles
Eugenia Victoria Gran Canaria

Er dette din TripAdvisor-registrering?