Bull Eugenia Victoria & Spa
Seaside Sandy Beach(Playa del Ingles)
256 $
  • Morgenmad inkluderet
164 $
146 $
  • Gratis parkering
AxelBeach Maspalomas(Playa del Ingles)
80 $
  • Pool
LABRANDA Playa Bonita(Playa del Ingles)
195 $
181 $
  • Morgenmad inkluderet
Hotel Caserio(Playa del Ingles)
165 $
228 $
203 $
  • Restaurant
Apartamentos Dorotea(Playa del Ingles)
599 $
  • Pool
Sol Barbacan Hotel(Playa del Ingles)
137 $
HotelQuickly
Anmeldt for 9. juli 2015

Gode renoveret værelser,fantastik spa,godt pool område,god mad men kan godt blive lidt ensformig,god underholdning,mest for ældre,men også til børn,kunne godt være nogle flere borde udenfor,hvor man spiser,og ved baren,men ellers et dejligt hotel.

• Overnattede: maj 2015, rejste som par
1  Tak, j0hnnim
Anmeldt for 22. juni 2015

Dejligt sted. Flink personale. Maden er god og varieret. Fantastisk wellnesområde, med mange muligheder. God underholdning for børn om dagen og aftenen. Hver aften udendørs dans for voksne til levende orkester. Strandbus og tæt på Jumbocenteret. Alt i alt et sted der kan anbefales til både børn og voksne.

Værelsestip: Vælg de øverste etager. God udsigt og renoverede.
  • Overnattede: april 2015, rejste som par
1  Tak, ohk1
Anmeldt for 21. marts 2015

Alletiders sted for den ældre gruppe rejsende. Alt fungerer godt, men hotellet trænger til en gennemgribende renovering, specielt værelserne trænger. Hotellet har mange år på bagen, så det er ikke nok med en gang maling. Når vi ser bort fra den manglende vedligeholdelse, så er alle andre faciliteter helt i top. Hotellet ligger meget centralt' og vi har nydt at være på ferie.

• Overnattede: marts 2015, rejste som par
Tak, Kirsten C
Anmeldt for 25. december 2014 fra mobile enheder

Værelset var godt! Soveværelset, baderum, stue, altan med udsigt til poolområdet - vi kunne også se til Atlanterhavet (7. sal). Tynde vægge, men roligt kvarter.
Fine forhold i poolområdet. Velfungerende wellnessområde.
Vi skulle ikke have valgt all inclusive, men have nøjedes med morgenmad. Der var sådan set rigeligt mad, men spiseoplevelsen blev forstyrret af servicens manglende kvalitet, både hvad angår det sanitære og hvad angår personalet.
Der tales primært spansk - ikke mindst i barområderne.
Vi skal Maspalmas igen - ikke til Eugenia Victoria. Pris og kvalitet hang ikke sammen.

Overnattede: december 2014, rejste som par
Tak, Jens B
Anmeldt for 26. oktober 2014

I december 2013 var vi for 3 gang på dette fremragende hotel
Skønne lejligheder og en utrolig all inklusive
Buffet helt fantastisk og den unge pige der stod for at lave spejlæg m.m. var utrolig hun havde et overblik over alt hvad der skete ved morgenbuffeten intet manglede
Vi vil nyde at komme her næste gang vi rejser til Gran Canaria
Eneste grund til at vi ikke kommer her hvert år er at vi gerne vil se andre steder
Det bedste sted vi har været

• Overnattede: december 2013, rejste som par
Tak, Hans K