Bull Eugenia Victoria & Spa
Seaside Sandy Beach(Playa del Ingles)
196 $
  • Gratis parkering
AxelBeach Maspalomas(Playa del Ingles)
85 $
  • Pool
Cordial Biarritz Bungalows(Playa del Ingles)
158 $
151 $
Hotels.com
301 $
269 $
  • Pool
Sol Barbacan Hotel(Playa del Ingles)
157 $
Hotels.com
  • Restaurant
80 $
Vis tilbud
IFA Buenaventura Hotel(Playa del Ingles)
133 $
293 $
  • Morgenmad inkluderet
FiltreAlle sprog
Anmeldt for 21. marts 2015

Alletiders sted for den ældre gruppe rejsende. Alt fungerer godt, men hotellet trænger til en gennemgribende renovering, specielt værelserne trænger. Hotellet har mange år på bagen, så det er ikke nok med en gang maling. Når vi ser bort fra den manglende vedligeholdelse, så er alle andre faciliteter helt i top. Hotellet ligger meget centralt' og vi har nydt at være på ferie.

• Overnattede: Marts 2015, rejste som par
Tak, Kirsten C
Anmeldt for 25. december 2014 fra mobile enheder

Værelset var godt! Soveværelset, baderum, stue, altan med udsigt til poolområdet - vi kunne også se til Atlanterhavet (7. sal). Tynde vægge, men roligt kvarter.
Fine forhold i poolområdet. Velfungerende wellnessområde.
Vi skulle ikke have valgt all inclusive, men have nøjedes med morgenmad. Der var sådan set rigeligt mad, men spiseoplevelsen blev forstyrret af servicens manglende kvalitet, både hvad angår det sanitære og hvad angår personalet.
Der tales primært spansk - ikke mindst i barområderne.
Vi skal Maspalmas igen - ikke til Eugenia Victoria. Pris og kvalitet hang ikke sammen.

Overnattede: December 2014, rejste som par
Tak, Jens B
Anmeldt for 26. oktober 2014

I december 2013 var vi for 3 gang på dette fremragende hotel
Skønne lejligheder og en utrolig all inklusive
Buffet helt fantastisk og den unge pige der stod for at lave spejlæg m.m. var utrolig hun havde et overblik over alt hvad der skete ved morgenbuffeten intet manglede
Vi vil nyde at komme her næste gang vi rejser til Gran Canaria
Eneste grund til at vi ikke kommer her hvert år er at vi gerne vil se andre steder
Det bedste sted vi har været

• Overnattede: December 2013, rejste som par
Tak, Hans K
Anmeldt for 4. januar 2014

Vi er netop kommet hjem fra en uges nytårsferie på Gran Canaria, Playa del Ingles - hotel Eugenia Victoria. Vi havde en skøn ferie - ikke mindst pga. hotellet. Vi havde bestilt all-inclusive og vi var lidt spændte på standarden af dette (som vi ved kan svinge en del fra hotel til hotel). Vi var allerede den første dag positive over udbuddet - og selv efter en uge på hotellet var vi ikke trætte af buffeten. Morgenmaden er stort set den samme hver dag - men der er rigeligt at vælge imellem. Men frokost og aftensbuffeten varierer hver dag, så husk at smage på det hele, for det er ikke sikkert du finder det i buffeten igen. Vi var ikke en eneste gang ude at spise i løbet af ferieugen. Nytårsaften var buffeten erstattet af en lækker 5-retters nytårsmenu.
Selve hotellet er rigtig fint - dejligt poolområde, rigtig venligt personale, lækkert spa/wellnessområde, god poolbar, dejlig udendørs bar med frokostservering, gode og store værelser....alt i alt kan vi kun finde positivt at sige om Eugenia Victoria.

• Overnattede: December 2013, rejste med familie
Tak, NMGP8300
Anmeldt for 9. maj 2013 fra mobile enheder

Først gang at jeg er i dette område og ikke sidste gang fik en kanon oplevelse personalen er fantastik og utroligt lækker måltider det eneste vi manglede var frugt at man kunne gå og spise af om eftermiddagen

• Overnattede: April 2013
Tak, Hkjaerside