Anmeldt d. 26. februar 2018

Flotte omgivelser, pænt og rent, super serviceminded personale, skøn premium morgenmad, gode senge, gratis bus til strand, gode træningsmuligheder inkl tennis, fed altan og udsigt. Kan helt klart anbefales !

Dato for ophold: februar 2018
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Barcelo Hotels & Resorts
Tak, jpoulsen2018
Anmeldt d. 28. juni 2017 fra mobile enheder

Dette hotel er det bedste All Inclusive hotel jeg nogensinde har været på. Det er helt fantastisk og ligger i gåafstand til stedet hvor det hele sker i byen. Vi havde en skøn lejlighed med stor terrasse/altan. Deres All Inclusive var formidabel og der blev konstant fyldt op også hvis man kom i slutningen af et måltidstidspunkt. Kan kun anbefales det lever fuldstændig op til forventningerne.

Dato for ophold: oktober 2016
2  Tak, sanneg359
Anmeldt d. 11. maj 2017

Vi har haft en rigtig lækker uge på dette vidunderlige hotel- Alle var så søde,lige fra rengøringspersonale,tjenere,animationteam samt receptionen. Vi nød det lækre mad fra stor og frisk buffet. Vi havde et dejligt værelse med gode senge. Vi kommer gerne igen. :).

Dato for ophold: april 2017
1  Tak, Ellenchristensen
Anmeldt d. 3. april 2017

Havde en fantastisk uge på Margaritas, venlig betjening og rigtig fin service generelt. I særdelshed skal fremhæves personale i restaurant og rengøringen, de gør et stort arbejde. Meget rummeligt værelse og rengøring TipTop. Vi var på all-inclusive og maden var okay med stort udvalg, men uden at være prangende rent smags- og kvalitetsmæssigt. Akustikken i buffet restaurant er dårlig og vi fandt hurtigt ud af at få bord udendørs. Hotellet råder over meget dejlige pool områder og faciliteter i det hele taget i top, man har alt hvad man behøver på Hotellets område.

Dato for ophold: marts 2017
1  Tak, PEHenningsen
Anmeldt d. 12. februar 2017

Jeg elskede at være der. Jeg har aldrig været et sted med All Inclusive
Hvor alt har fungeret så godt som her .efter min mening burde de ha en ⭐️ Mere
For det lever hotellet op til . 3 pools 3 bar maden er i top underholdning i top klasse
Fine drinks jeg har ikke noget at klage over
Skal snart der til igen ❤

Værelsestip: Det er 8 etager jeg selv Bode på 5sal top
Dato for ophold: januar 2017