Anmeldt d. 30. september 2019

Santa Ponca Pins er et rigtig hyggeligt lille 4 stjernet hotel med utrolig høfligt og venligt personale der altid er klar til at hjælpe dig.
Vi var der med halvpension og må sige at vi ikke på noget tidspunkt var skuffet over maden, udvalget morgen og aften var som forventet.
Der var også altid plads ved poolen, samt rent og pænt over det hele.
Vi var der to gange i september måned og det føltes næsten som vores hjem anden gang, så det er et sted vi klart kan anbefale og vi kommer ihvertfald igen.

Tak, SteffenG136
Anmeldt d. 25. september 2019

Mindre byhotel med beliggenhed ud til meget trafikeret hovedvej. Værelset og badeværelset var meget lille og sengen gav mig rygsmerter. Morgen- og aftensmaden var ensformig og kedelig. Baren på Hotellet var ikke bemandet og servicen var generelt begrænset bortset fra receptionen. Fotos på Hotellets hjemmeside lever ikke op til det rent faktuelle.

Tak, Finn K
Anmeldt d. 14. september 2019 fra mobile enheder

Ganske fint hotel. Alt er minimalistisk værelse, bruser, selv bordet på balconen. Sød personale og udmærket mad. Beliggendeheden er ok iht stranden. Hotellet er pænt og rent men bestemt ikke luksus. Vi er på Mallorca et par gange om året, men foretrækker helt klart Palmanova området.

2  Tak, kirstenkarlsen
Anmeldt d. 26. juli 2017

300 meter fra stranden, lige ud til alléen med træer i midten ligge dette "lille" hotel med blot 50 værelser. Der var fuldt booket, da vi var der, men det mærkes slet ikke. God plads ved poolen, på trods af det relativt lille område omkring poolen.
allerede ved indtjekning, følte vi os meget velkomne, fik serveret et glas lyserød cava, med en lille cookie til. Det dæleme service, mens der bliver skrevet ind etc.
Lille men toprenoveret værelse, med en ret stor altan til, ingen mangel på stikkontakter i værelset 8 frie ialt, lær af det Hilton og alle i andre store kæder.
Varieret morgenmad, med et helt afsnit, kun med lokale specialiteter. Og ligeledes med glutenfri produkter, igen skal lige nævnes, lyserød cava til morgenmaden, til fri afbenyttelse, det er altså service.
Personalet er fantastisk, huskede, lærte, både vores værelses nummer, hvad vi drak og spiste osv. Og den samme receptionist, som tjekkede os ind, tjekkede os også ud igen. Og det gav altså også en form for familiær følelse at, personalet hilste og genkendte os, Fra dag til dag, uanset outfit, tid på dagen etc.
Rene håndklæder, hver dag. Det sætter man altså pris på, når nu man går på stranden, og får sand mellem tæerne.
Hotellet ligger i den rolige ende af Santa Ponsa, langt væk fra bar gaden og nat klubberne, roligt og rart, når man nu var der for afslapningens skyld.
Skråt overfor hotellet, ligger supermarkedet, med både delikatesse afdeling, fiskeafdeling/slagter osv. Kæmpeudvalg af vin og spiritus, både lokalt og importeret, lækkert.
Vi havde booket med 1/2 pension, så vi spiste også aftensmaden på hotellet. Og den var varieret og god, med både fisk, kold og varm. Små anretninger i skåle, salat udvalg og oste. Varme kødretter, vegetarretter, og ikke mindst en dessert buffet, med frisk frugt, kager og mousser, lidt for enhver smag.
Samlet set, stille og roligt hotel, med en god rar stemning. Og gratis aircon, hvilket var skønt, når nu der var hedebølge, mens vi var der.

Værelsestip: Morgensol, fra bagsiden, aftensol mod poolsiden
Dato for ophold: juli 2017
Tak, Souldoctor70
Anmeldt d. 23. september 2016

Dejligt hotel,med meget venligt personale,
Herren i reception talte dansk,hyggeligt, meget rene værelser,aftensmaden var meget ensformig men man kunne blive mæt,Kort afstand til strand,barer og butikker,kommer gerne igen

Dato for ophold: september 2016
Tak, MonaH243