“Lækkert og veltillavet mad”
Anmeldelse af Pizzeria Italia

Pizzeria Italia
Køkkener: Café
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 16. april 2018 fra mobile enheder

Dejlig italiensk mad. Vi bestilte saltimbocca og en pastaret. Begge meget delikate og prisen helt okay. Value for money - kommer gerne igen.

Dato for besøg: april 2018
Tak, annelI3435JN

Anmeldt 25. august 2017 fra mobile enheder

Rigtig gode og smagfulde pizzaer, god stemning og dejlig service. Der tales engelsk hvilket er en dejlig fordel :)

Dato for besøg: august 2017
Tak, 761majah
Anmeldt 15. august 2016 fra mobile enheder

Dette sted serverer gode pizzas og udmærkede sig ved en opmærksom og morsom betjening. Ikke bare for os men også ved de andre borde.

Dato for besøg: august 2016
Tak, prebenjuel
Anmeldt 14. juli 2016 fra mobile enheder

Kan bestemt anbefales hvis man er til en god pizza! Smagte skønt og vi ventede ikke længe. Super sødt personale, der var god til at forklare.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Turbine74800
Anmeldt 19. oktober 2015

Restauranten er pænt udsmykket, personalet er venligt og betjeningen er hurtig. Derudover er maden okay men vi synes begge at den var en smule fed. Alt i alt en god restaurant men lidt fra topkarakter.

Dato for besøg: august 2015
Tak, Rasmus S

Rejsende, der kiggede på Pizzeria Italia, kiggede også på

Santa Ponsa, Calvia
Santa Ponsa, Calvia

Har du været i Pizzeria Italia? Fortæl om dine oplevelser!