Anmeldt d. 9. august 2019

Vi ankom 8 timer senere end planlagt da der desværre var problemer med flyet, vi havde hjemmefra booket og betalt for et specifikt værelse. Det viste sig så da vi ankom om aften, at vi havde fået et forkert værelse. Da vi henvente os i receptionen angående dette var der desværre ikke meget hjælp at hente, de lovede os at vi ikke var blevet snydt da værelserne var identiske, de kunne ikke gære mere ved det ud over at nævne det for deres chef som først mødte dagen efter. Da vi så dagen efter henvente os til chefen i receptionen SÅ skete der godt nok noget, de beklagede mange gange over at vi ikke havde fået det værelse vi havde bestilt og betalt hjemmefra, og for at gøre skaden god igen ombookede de os til et større værelse. Vi blev simpelthen mødt med så meget hjælpsomhed og varme at vi helt glemte alt om denne dårlige start på ferien og derefter bare nød resten!
Dog kan det nævnes at man skal forvente at pladsen omkring poolen er noget lille og hvis man skal være sikker på at få en plads kan man imod betaling booke nogle specielle solsenge. Deres Aircondition var ikke specielt god, i hvert fald ikke på de 2 værelse vi boede på, det er dog muligt at spørge i receptionen efter en blæser. Vi spiste kun morgen mad og frokost på hotellet og det var godt, ved ikke ang. aftensmaden.

Værelsestip: God udsigt højt over bugten fra hele hotellet!
Dato for ophold: juli 2019
Tak, Lars J
Anmeldt d. 28. juli 2019 fra mobile enheder

Vi har netop boet på dette hotel en uge. Værelserne er store og fint indrette (vi var 3 personer i en suite) og udsigten er helt fantastisk. Personalet er venligt og serviceminded. Beliggenheden er i det hele taget fin, til den en side er der skøn natur til f.eks. en cykeltur (der er mulighed for at leje cykler i kælderen) og til den anden side ligger Punta del Mar som er ganske hyggelig (Santa Ponca by og strand var vi dog mindre begejstret for). Grunden til de tre stjerne er første og fremmest pool området, som er alt for småt til hotellet og derfor tæt pakket. Man skal enten reservere pool senge på forhånd (hvilket vi ikke gjorde - men formoder at det er mod betaling) eller være meget tidligt ude for at få plads. Der er ingen strand nedenfor, så man skal alternativt gå ca. 1 km til Santa Ponca. De er meget strikse med kun at udlevere et håndklæde per person - og så kan man i øvrigt kun få lov at skifte til et rent 3 gange om ugen (det virker for “nærigt” for denne type hotel).
Frokosten var helt ærligt direkte ringe, både hvad angår udvalg, tilberedning og smag (vi prøvede en del forskelligt). Vi havde bestilt halvpension og var meget tilfredse med morgenmaden. Aftensmaden var også ganske udemærket, dog var flere retter desværre kolde (det bør jo ikke ske).

Dato for ophold: juli 2019
1  Tak, AndersBahn
Anmeldt d. 2. maj 2019

Dejligt voksenhotel med høj service og en perfekt beliggenhed. Skøn juniorsuite med balkon og flot udsigt over bugten. Varieret middagsbuffet og super betjening, både i restaurant og ved poolbaren. Altid en ledig solstol ved poolen og dejligt spa område. Kan varmt anbefales til par, som ønsker lidt ekstra forkælelse!

Værelsestip: Juniorsuite på 7 sal; stor balkon med 2 liggestole samt flot havudsigt - sol fra middag til aften!
Dato for ophold: april 2019
Tak, Gitte Klimek P
Anmeldt d. 27. august 2018 fra mobile enheder

Et virkelig dejlig ophold på Playa del mar ... gode værelser med lækker udsigt ud over pool og bugten... lækker varieret mad i både restaurant og snackbar ... ingen problemer med solstole rundt om poolområdet da man kun kan være væk fra stolene 1 time, ellers bliver håndklæder fjernet... godt og venligt personale ... Santa Ponsa er en dejlig by tæt på Palma ...

Dato for ophold: august 2018
Tak, Mogens1965
Anmeldt d. 27. juni 2018

Vi havde kun bestilt morgenbuffet og den var helt fantastisk. Da vi ankom var vi meget trætte og betalte EUR 42 pro person for aftensbuffet denne aften, men var skuffede - ikke OK til den pris. Derimod fik vi et snack måltid i baren på 1. sal som var ganske godt og de serverer en rigtig god Irish Coffee.

Værelsestip: Vi boede på 3. sal og havde en balkon med direkte udsigt til bugten og kunne høre bølgernes brusen - fantastisk view, så skønt
Dato for ophold: juni 2018
1  Tak, Marianne Kolby J