“Virkelig god mad og service”
Anmeldelse af Mrs Murphy's Kitchen

Mrs Murphy's Kitchen
Køkkener: International
Velegnet til: Store grupper, Romantisk, Særlige lejligheder, Familier med børn
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt 28. juli 2017 fra mobile enheder

Vi havde læst de mange gode anmeldelser af restauranten. Da vi så placering og de lidt falmede papirer med menuen, som hang udenfor restauranten, blev vi betænkelige, MEN vi gik ind. Og vi blev ikke skuffede i forhold til andre anmeldelser: servicen var virkelig god og særdeles hurtig - og maden var noget af det bedste, vi har fået i Santa Ponsa!

Tak, Torben_O_12

Anmeldt 14. juni 2017 fra mobile enheder

Middelmådigt måltid i form at lasagne
Som der ikke var meget smag i og inde i midten var retten slet ikke varm hvilket kan være stor grobund for bakterier , det er bare ikke i orden, det skal gøres bedre.
Betjening ligeledes middelmådigt.
Vi kommer ikke igen.

Tak, stjernepigen
Anmeldt 4. juni 2016 fra mobile enheder

Ganske udmærket mad, hyggeligt sted. Vi fik væltet et glas mælk, hvilket tydeligt irriterede værten, men vi blev flyttet til et nyt bord og fik et nyt glas mælk. Prisen endte med 35 Euro for 2 voksne og 2 børn. Ganske fornuftigt.

Tak, Thomas M
Anmeldt 7. august 2015 fra mobile enheder

Dejligt sted hvor der var plads til børn, hvor der blev udleveret papir og farveblyanter til børnene. Så der var ro på dem. Billigt at spise der og specielt børnemenuerne med både drikkevarer og dessert var med i prisen. Vi kom der 2 gange på den uge vi var der.

Tak, Ann O
Anmeldt 26. september 2011

Bedste mad nogensinde. Man skal ikke lade sig nare at det spøjse udseende. Det er et fantastisk sted. God service, hyggelig stemning når man sidder der, og vigtigst af alt, fantastisk mad, til en billig pris.

• Stemning
1  Tak, Simon H

Rejsende, der kiggede på Mrs Murphy's Kitchen, kiggede også på

Santa Ponsa, Calvia

Har du været i Mrs Murphy's Kitchen? Fortæl om dine oplevelser!