“Fantastisk mad,ringe betjening”

Fat Sam's
Velegnet til: Store grupper, Familier med børn
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt for 3. september 2017 fra mobile enheder

Maden var rigtig god og godt vi først besøgt den restaurant den sidste dag ellers havde vi for maden, indtaget alle måltider, men - betjeningen, først får 3 af os ingen tallerkner til starters, det går så rigtig galt for tjenerne,da de så kommer med hovedretten og kun delvist har ryddet bordet og de nærmest parkerer hovedretterne ovenpå forretterne,pga pladsmangel på bordet.
Drikkevare er også svært at får lov at bestille og risiko for mersalg -helt udelukket.
Betalingen,hmm taktikken omkring vent længe nok så går gæsterne nok og der ligger drikkepenge blev også prøvet - dårlig stil

Tak, Karin K

Anmeldt for 23. juli 2017 fra mobile enheder

Meget populær restaurant. Hver gang vi har gået forbi, har der stort set været fyldt. Sådan også da vi var der. Alligevel var der ret hurtig betjening. Og burgeren var virkelig god - den bedste, jeg har fået i lang tid. Så vi kommer helt sikkert igen.

Tak, Torben_O_12
Anmeldt for 12. august 2016 fra mobile enheder

Hyggeligt sted, men intet spansk over det. Det er britisk/amerikansk mad, men det spiller til gengæld også rigtig godt. Maden smagte fint og pigerne var rigtig søde.

Tak, b100w
Anmeldt for 11. august 2016 fra mobile enheder

Rigtig lækkert mad, super god stemning og så bliver man med garanti ikke sulten senere på aftenen. Priserne er yderst rimelige, og personalet gode til at tage hånd om gæsterne! :)

Tak, Daniel J
Anmeldt for 15. juli 2016 fra mobile enheder

God amerikansk-inspireret med. Vi spiste alle burgere som var veltilberedte og velsmagende. Betjeningen var ekstremt hurtig og venlig. Udsigten til stranden var god, omend restauranten ligger lige op til en trafikeret vej.

Tak, ren_dana

Rejsende, der kiggede på Fat Sam's, kiggede også på

Har du været i Fat Sam's? Fortæl om dine oplevelser!