“Virkelig god burger”

Fat Sam's
Velegnet til: Familier med børn, Store grupper
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 23. juli 2017 fra mobile enheder

Meget populær restaurant. Hver gang vi har gået forbi, har der stort set været fyldt. Sådan også da vi var der. Alligevel var der ret hurtig betjening. Og burgeren var virkelig god - den bedste, jeg har fået i lang tid. Så vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Torben_O_12

Anmeldt 12. august 2016 fra mobile enheder

Hyggeligt sted, men intet spansk over det. Det er britisk/amerikansk mad, men det spiller til gengæld også rigtig godt. Maden smagte fint og pigerne var rigtig søde.

Dato for besøg: august 2016
Tak, b100w
Anmeldt 11. august 2016 fra mobile enheder

Rigtig lækkert mad, super god stemning og så bliver man med garanti ikke sulten senere på aftenen. Priserne er yderst rimelige, og personalet gode til at tage hånd om gæsterne! :)

Dato for besøg: august 2016
Tak, Daniel J
Anmeldt 15. juli 2016 fra mobile enheder

God amerikansk-inspireret med. Vi spiste alle burgere som var veltilberedte og velsmagende. Betjeningen var ekstremt hurtig og venlig. Udsigten til stranden var god, omend restauranten ligger lige op til en trafikeret vej.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, ren_dana
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Rigtig god oplevelse. Teenagere går ikke sulten derfra. Der er masser af mad. Alsidig menukort. Der er lidt for enhver smag

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Familienib

Rejsende, der kiggede på Fat Sam's, kiggede også på

Har du været i Fat Sam's? Fortæl om dine oplevelser!