“Virkelig god burger”

Fat Sam's
Velegnet til: Store grupper, Familier med børn
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt for 23. juli 2017 fra mobile enheder

Meget populær restaurant. Hver gang vi har gået forbi, har der stort set været fyldt. Sådan også da vi var der. Alligevel var der ret hurtig betjening. Og burgeren var virkelig god - den bedste, jeg har fået i lang tid. Så vi kommer helt sikkert igen.

Tak, Torben_O_12

Anmeldt for 12. august 2016 fra mobile enheder

Hyggeligt sted, men intet spansk over det. Det er britisk/amerikansk mad, men det spiller til gengæld også rigtig godt. Maden smagte fint og pigerne var rigtig søde.

Tak, b100w
Anmeldt for 11. august 2016 fra mobile enheder

Rigtig lækkert mad, super god stemning og så bliver man med garanti ikke sulten senere på aftenen. Priserne er yderst rimelige, og personalet gode til at tage hånd om gæsterne! :)

Tak, Daniel J
Anmeldt for 15. juli 2016 fra mobile enheder

God amerikansk-inspireret med. Vi spiste alle burgere som var veltilberedte og velsmagende. Betjeningen var ekstremt hurtig og venlig. Udsigten til stranden var god, omend restauranten ligger lige op til en trafikeret vej.

Tak, ren_dana
Anmeldt for 6. juli 2016 fra mobile enheder

Rigtig god oplevelse. Teenagere går ikke sulten derfra. Der er masser af mad. Alsidig menukort. Der er lidt for enhver smag

Tak, Familienib

Rejsende, der kiggede på Fat Sam's, kiggede også på

Santa Ponsa, Calvia

Har du været i Fat Sam's? Fortæl om dine oplevelser!