“Bliv væk”

IL CARPACCIO
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Aftensmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 10. august 2021

Kedelig mad uden smag. Ventede over 1 time på hovedret og 45 min på en starter (1x carpaccio..). Der er en ældre manager, som intet godt gør for restauranten, ubehøvlet.

Vil have givet 0 stjerner, hvis det havde været en mulighed.

Tak, 521anderswe

Anmeldt 26. maj 2019 fra mobile enheder

Vi orkede ikke at stå i kø til maden på hotellet og gik tilfældigt herind da vi godt kan lide italiensk mad. Mulighed for at sidde ude og inde. Venlig betjening og maden kom hurtigt - oliven og et lille stykke pizza kom lige efter drikkevarerne. Vin på glas og ægte italiensk Ferrarelle. Fik 2 hovedretter. Risotto og costoletto milanese - begge med udgangspunkt i friske hvide asparges. Pænt store og velsmagende portioner. 75 euro inkl vin og kaffe.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, BenteN7
Anmeldt 14. februar 2019 fra mobile enheder

Restaurant ligger lidt tilbage trukket fra vejen, opdagede menukort ved vejen. God og hurtig betjening. Pyntet op på Valentins Day. Vi bestilte pizza, som smagte dejligt. Kan varmt anbefale restauranten.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, bettinac2016
Anmeldt 21. august 2017

Spise frokost, hvor vi bestilte en spaghetti bolognese og en pasta/revioli ret.
Har aldrig før fået en mere smagsløs spaghetti bolognese, og revioli retten havde vist fået 3 min micro ovnen. Meget skuffende for en italiensk restaurant.

Bestjening var der ikke meget af. Til trods for, at stedet var næsten tomt, da vi ankom. Var tjeneren helt overrasket over vi ville have et bord med det samme. Ikke en eneste gang kom tjeneren ned, og spurgte om der manglede noget, eller om maden var i orden. Og vi ventede længe for at kunne bestille, at vi endte med at gå ind for at få hjælp. Svært at forstå den dårlige service, når der ingen kunden var, og hele 3 tjenere på job.

Vi kan været ankommet på en meget uheldig dag, men for en italiensk restaurant at servere en smagsløs spaghetti bolognese, den holder ikke

Dato for besøg: august 2017
Tak, Tbnilsson
Anmeldt 19. juli 2016 fra mobile enheder

Denne restaurant kan helt bestemt anbefales. Lækker og veltillavet autentisk italiensk mad. Vi vil helt sikkert vende tilbage.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, malenel994

Rejsende, der kiggede på IL CARPACCIO, kiggede også på

Santa Ponsa, Calvia

Har du været i IL CARPACCIO? Fortæl om dine oplevelser!