“Super restaurant 🍕”
Anmeldelse af El Parador

El Parador
Køkkener: Middelhavsområdet
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

God service, fantastisk sprøde pizzaer på meget tynd bund, dejlig beliggenhed centralt i puebloen og rimelige priser...

Tak, MortenFoldager
Tidspunkt pĂĄ ĂĄret

Anmeldt 14. november 2019 fra mobile enheder

Restauranten genåbnede efter renovering, og vi ville have et glas, men endte med mad! Flere valgte stedets velrenommerede pizzaer, mens jeg valgte en tundteak med salat. Meget lækker, tilpas stegt og absolut rimelig pris.

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, Doris F
Anmeldt 28. oktober 2018

Stedet var anbefalet af lokale beboere og det betød også, at stedet ofte er helt fyldt op.
Der er 3 restauranter ved siden af hinanden på byens torv og mens de to andre var stort set tomme var El Parador helt optaget. De serverer rigtig god mad og har et pænt vinudvalg, men da der var mange gæster blev betjeningen noget langsom og man blev lidt utålmodig.

Dato for besøg: september 2018
Tak, egonl331
Anmeldt 23. oktober 2018

Spiste der to gange, Ă©n gang til middag og Ă©n gang til aften.
Begge gange var der mad i rigelige mængder, og en god service.
Maden var god og vi kommer helt sikkert igen, hvis rejsen gĂĄr til Benalmadena ;-)

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, grangaard
Anmeldt 11. juli 2017

Igen en restaurant der udefra om vinteren mere virker som en bar, men inde bag ved og om sommeren ude på fortovet er der masser af plads til spisende gæster. De laver meget forskellig mad og meget er godt, men deres pizzaer er helt fantastiske. De er tynde og sprøde og godt med fyld. Hurtig og venlig betjening.

Dato for besøg: maj 2017
Tak, JetteSoe

Rejsende, der kiggede pĂĄ El Parador, kiggede ogsĂĄ pĂĄ

Benalmadena, Costa del Sol

Har du været i El Parador? Fortæl om dine oplevelser!