“God atmosfære med dug og stofservietter”
Anmeldelse af La Sirena

La Sirena
Reservér bord
lør. 6/3
20:00
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 3. marts 2017 fra mobile enheder

Følte sig velkommen med det samme - dejlig atmosfære. Søde tjener og de er opmærksomme. Godt udvalg af vin, men husets hvidvin er god til 15 euro flasken.
Har været det to gange til frokost, men er ikke i tvivl om at aftensmad der også vil være godt.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, Mette T

Anmeldt 27. februar 2017 fra mobile enheder

Man følte sig hjemme fra man blev placerede ved bordet. Skøn atmosfære med kig til havet. Dejlig fisk til maden og hvidvin. Selvom de kun har en hvidvin, er den super. God og venlig betjening og rigtig dug og servietter.

Dato for besøg: februar 2017
Tak, 713lisbethe
Anmeldt 14. august 2016 fra mobile enheder

Jeg spiste her med min søde (nu) forlovede. Betjeningen er altid i top, og deres saltindbagte seabass er fantastisk! Kommer helt sikkert igen!

Dato for besøg: april 2016
Tak, CilleG29630
Anmeldt 4. august 2016

Vi har besøgt La Sirena en del gange over de sidste ti år og er aldrig blevet skuffet.
Her får du god service og fantastisk spansk mad :)
Klart anbefalelsesværdigt!!

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Myggenmus
Anmeldt 21. maj 2016 fra mobile enheder

Det var første men bestemt ikke sidste gang vi vil vælge denne restaurant. God beliggenhed tæt ved vandet. God og høflig betjening. Skøn mad virkelig en oplevelse.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Mikael1950

Rejsende, der kiggede på La Sirena, kiggede også på

Benalmadena, Costa del Sol

Benalmadena, Costa del Sol

Har du været i La Sirena? Fortæl om dine oplevelser!